adsky Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Juste skriv vadn i tycker om spelet.Själv så kommer jag lätt at skaffa de de kommer att bli de grymmaste spelet till xbpx 360 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adsky Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Ursäkta stavningen :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Ursäkta stavningen :"> Istället för att ursäkta stavningen i ett nytt inlägg så kan du editera det första inlägget å rätta felstavningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Det är svårt och säga vad man tycker om det eftersom nästan ingen har fått testat spelet än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Jag förhandsbokade det precis Ladddade ner en video till det på 145mb skit bra verkar spelet vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Det verkar skitballt... snyggt är det också Jag bokade en Xbox 360 idag (ur andra sändningen som kommer den 16:e), så nu gäller det att bestämma ifall man ska köpa Perfect Dark Zero eller Kameo till den. Jag har tyvärr inte råd med båda, men jag ska önska mig nåt i julklapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adsky Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Sapsta på perfect dark zero tycker jag(själv ska jag skaffa perfect dark zero och NFSMW) Längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Sapsta på perfect dark zero tycker jag(själv ska jag skaffa perfect dark zero och NFSMW) Längtar Mja, det beror på hur långlivat spelet är. Att spela på Live är jag inte särskillt intresserad av, därför vill jag gärna ha ett spel vars singleplayer-del är tillräckligt lång för att hålla till man har råd med ett nytt spel Kan ju tillägga att PDZ har börjat få lite konkurrans av King Kong som också ser grymt ut. Får se vilket av PDZ, King Kong eller Kameo det blir som får äran att bli mitt första Xbox 360-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Jag tycker multiplayer är det viktigaste och roligaste . Tråkigt att dom sänkte från 50spelare till 32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adsky Skrivet 22 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Tycker perfect dark zero ser grymmast ut grafikmässigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Tänker skaffa mig PDZ. Men inte till 360'n utan till PC. Halo kom efter typ två år eller nåt till PC efter XB-releasen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Tänker skaffa mig PDZ. Men inte till 360'n utan till PC. Halo kom efter typ två år eller nåt till PC efter XB-releasen... Det betyder inte att PDZ kommer till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Det betyder inte att PDZ kommer till PC. Förvisso inte... Men man kan ju alltid hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Off topic lite: Kommer det att finnas Eyetoy till Xbox 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Off topic lite: Kommer det att finnas Eyetoy till Xbox 360? Nej. Om det kommer så kommer det om många år. Men det kommer komma en webbcamera till xbox 360 som man kan köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Off topic lite: Kommer det att finnas Eyetoy till Xbox 360? Eyetoy är ett officiellt tillbehör till PS2, skapat av Sony själva... Det är som att Nintendo skulle släppa Mario till PS3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adsky Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Kan vi hålla oss till ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Mja, det beror på hur långlivat spelet är. Att spela på Live är jag inte särskillt intresserad av, därför vill jag gärna ha ett spel vars singleplayer-del är tillräckligt lång för att hålla till man har råd med ett nytt spel Kan ju tillägga att PDZ har börjat få lite konkurrans av King Kong som också ser grymt ut. Får se vilket av PDZ, King Kong eller Kameo det blir som får äran att bli mitt första Xbox 360-spel Igår fick jag turen att spela XBox 360, och Kameo (Sant ) Och ddet spelet SÖG! Köp det inte!! Grafiken är inte så jättebra, det är tråkigt och komplicerat.. Det är bara jobbitg att spela det. Det är bättre grafik på dator! Call of Duty 2 däremot, det var asbra! Skön grafik, bättre än jag förväntat mig! Det är jättebra! Köp inte kameo! OCh en sak som Sikorka (tror jag) gärna ville höra... XBox 360 lever inte upp till mina förväntingar.. det var en BESVIKELSE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 1.Igår fick jag turen att spela XBox 360, och Kameo (Sant ) 2. Och en sak som Sikorka (tror jag) gärna ville höra... XBox 360 lever inte upp till mina förväntingar.. det var en BESVIKELSE!! 1. Hur då? 2. JAAAAAAAAAA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 OCh en sak som Sikorka (tror jag) gärna ville höra... XBox 360 lever inte upp till mina förväntingar.. det var en BESVIKELSE!! Enkelt och säga när man har sagt: Jag ska ju såklart köpa PS3 till sommarn, eller rättare sagt "When it's done Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts