Jump to content

Perfect Dark Zero

adsky
 Share

Recommended Posts

Sapsta på perfect dark zero tycker jag(själv ska jag skaffa perfect dark zero och NFSMW) :):wub: Längtar

Mja, det beror på hur långlivat spelet är. Att spela på Live är jag inte särskillt intresserad av, därför vill jag gärna ha ett spel vars singleplayer-del är tillräckligt lång för att hålla till man har råd med ett nytt spel :lol:

Kan ju tillägga att PDZ har börjat få lite konkurrans av King Kong som också ser grymt ut. ^_^ Får se vilket av PDZ, King Kong eller Kameo det blir som får äran att bli mitt första Xbox 360-spel :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, det beror på hur långlivat spelet är. Att spela på Live är jag inte särskillt intresserad av, därför vill jag gärna ha ett spel vars singleplayer-del är tillräckligt lång för att hålla till man har råd med ett nytt spel :D

Kan ju tillägga att PDZ har börjat få lite konkurrans av King Kong som också ser grymt ut. :P Får se vilket av PDZ, King Kong eller Kameo det blir som får äran att bli mitt första Xbox 360-spel :P

Igår fick jag turen att spela XBox 360, och Kameo (Sant :P ) Och ddet spelet SÖG! Köp det inte!!

Grafiken är inte så jättebra, det är tråkigt och komplicerat..

Det är bara jobbitg att spela det.

Det är bättre grafik på dator!

Call of Duty 2 däremot, det var asbra! Skön grafik, bättre än jag förväntat mig! Det är jättebra!

Köp inte kameo!

OCh en sak som Sikorka (tror jag) gärna ville höra...

XBox 360 lever inte upp till mina förväntingar.. det var en BESVIKELSE!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor