DJ-3gger Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Tja alla... För ett par månader sen så råka jag glömma att göra en backup på gta3.img, gta_int.img och player.img och det var just dagen efter att min dvd pajjade... Jag har inte haft tid eller pengar till att köpa en ny p.g.a. att jag har köpt en massa prylar till moppen som t.ex. 7-färgers LED-rör under moppen... Men iaf igår så var jag hos en kompis med datan och hans dvd fungerade så då delade han ut den på nätverket (vi var bara 2) så att jag kunde använda hans dvd till att installera om på min data... Men igår kväll typ sent på natten bestämmde jag mig för att installera typ 100st moddar... Och typ 70 av dom har jag lyckats avinstallera med SAMI (för jag använde det när jag installerade bilarna) ... Men iallafall när jag vakna upp imorse av att min lillebror väckte mig för han ville se på monstertruck på tv så bestämmde jag mig för att spela lite SA... När jag startade det så la det av när jag ladda min save så då kom jag på att jag hade installerat en massa moddar.. Så då bestämde jag mig för att starta en ny save istället men när loading screenen har kommit halvvägs så hängde sig spelet.. Och det var då jag avinstallerade de sakerna jag hade installerat med sami... Sen testade jag igen men det funka inte... Min kompis är borta i spanien och kommer inte tillbaka förrän om 3 veckor Och alla mina andra kompisar har inte tid att umgås p.g.a. WoW... Hursomhellst har någon backuper liggande nånstans? Det jag behöver är gta3.img, player.img och gta_int.img Skulle vara jätte snällt om nån skulle kunna ge mig det för jag vill inte vänta i ytterligare 3 veckor innan jag kan spela igen. Redigerad 20 november, 2005 av DJ-3gger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 A http://gta-sanandreas.com/downloads/pafile...tion=file&id=41 Vassego! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ-3gger Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Tack så hemsk mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 No problemo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ-3gger Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Men du jag installerade nån ny map sak så nu när jag har orginal datafolder så kan jag inte kolla på gps'en och kartan... :/ eftersom att för att det ska bli tillbaka till orginal så behöver jag orginal gta3.img filen, vet du vart man kan få tag i den? :S Tills dess får jag köra utan karta och gps Hehe... Ska nog inte installera såna mods nå mer >.< håller nog mig till bil mods och sånt i fortsättningen >.< Ajja det skulle vara kul om man fick tag på den filen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 En rörande historia :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ-3gger Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Har någon en backup på gta3.img, player.img och gta_int.img isåfall skulle ni väl kunna skicka den till min email Maguaren@hotmail.com ? Det skulle vara jätte snällt om ni gjorde det... Hmm upptäckte visst att .img filerna är för stora för att skickas via mail... :/ men om nån vet nått ställe som man kan få tag i dom så posta här Redigerad 20 november, 2005 av DJ-3gger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag måste bara tillägga att jag har också en kompis som inte har tid att umgås p.g.a. WoW! Visst är det irriterande! "Men jag har så mycket att göra" Sorry för off-topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jag måste bara tillägga att jag har också en kompis som inte har tid att umgås p.g.a. WoW! Visst är det irriterande! "Men jag har så mycket att göra" Sorry för off-topic Jag som inte ens tyckte att WoW var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts