Crille_ Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Hej, Hur gör man om jag har T.ex en DVD film som jag vill lägga över på datorn så att det blir flera RAR filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Ska du leka releasegrupp? Först så får du göra en bin/cue eller motsvarande av dvd:n. Öppna winrar, tryck på wizard, create new archive, välj filen, sen under set password skriver du in hur stor varje rar paket ska vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Hehe, det undrade jag med, och nu vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Ska du leka releasegrupp? Först så får du göra en bin/cue eller motsvarande av dvd:n. Öppna winrar, tryck på wizard, create new archive, välj filen, sen under set password skriver du in hur stor varje rar paket ska vara. Tack. Men hur gör man den till cue och bin? Edit: när man packar upp dom ska det bli en stor fil (Image fil har jag för mig). Redigerad 20 november, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Tack. Men hur gör man den till cue och bin? Edit: när man packar upp dom ska det bli en stor fil (Image fil har jag för mig). Alcohol 120%, finns nog fler men det är den jag kommer på i huvudet. Jasså? Det sättet jag skrev lägger alla filer på olika ställen i datorn sen så kommer det en bomb och BOOM!!! AAAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Alcohol 120%, finns nog fler men det är den jag kommer på i huvudet. Jasså? Det sättet jag skrev lägger alla filer på olika ställen i datorn sen så kommer det en bomb och BOOM!!! AAAH!!! Haha okej ska försöka nu. Edit: Det är två filer en liten och en stor, MDF och MDS, Och det går inte att göra dom till flera olika RAR filer det går bara packa dom i en, Så jag undrar hur gör man dom två filerna till bin och cue? Redigerad 20 november, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Men, markera båda, högerklick->Lägg till arkiv..., under "Delad i volymer, tecken" så skriver du t.ex 1 000 000 (900kb ungefär). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Okej. Så gjorde jag inte innan. Edit: Om jag vill att dom ska vara typ 47mb va ska jag skriva då Kan inte räkna Redigerad 20 november, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Okej. Så gjorde jag inte innan. Edit: Om jag vill att dom ska vara typ 47mb va ska jag skriva då Kan inte räkna 50 000 000 byte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts