Maimstream Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag har nyligen laddat ner spelet och har kört det ett tag, men vad jag stör mig på är radio kanalerna. Jag vet inte i vilken ordning som dom kommer eller vad för musik dom spelar, så jag undrar om det finns någon "guide" till radio kanalerna. gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Inte vad jag vet, men jag kan säga det jag komemr ihåg. Det finns en radiokanal för varje gäng, plus några andra. Du byter radiokanal med F1, om jag inte minns helt fel. Du får helt enkelt lyssna tills du känner igen radiokanalerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jaha, det får väl räcka, men tack iallafall!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Inte vad jag vet, men jag kan säga det jag komemr ihåg. Det finns en radiokanal för varje gäng, plus några andra. Du byter radiokanal med F1, om jag inte minns helt fel. Du får helt enkelt lyssna tills du känner igen radiokanalerna. Ja trodde bara det fanns en Radiokanal. Ånej har ja suttit och lyssnat på samma kanal jävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts