Sikorka Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Detta är bilder från mitt rum.. http://img470.imageshack.us/img470/746/img04923rd.th.jpg http://img519.imageshack.us/img519/3349/img04933jg.th.jpg Jag ska lura en kompis ( som är ett stort xbox fan) att jag har vunnit det nya Xbox 360 och att jag redan har fått det.. Det kanske låter lite sjukt men han går på det mesta.. Själv är jag ett Playsation fan och det skulle vara lite kul om han tror att jag har vunnit, "han kommer att plågas hela helgen" Han fick damp på msn när jag berättade att "jag hade vunnit.." Så kära gtasajtare, trötta och uttråkade, kan ni använda ett bildhanterings program, slänga in en Xbox 360 på en av bilderna, det ska se trovärdigt ut.., och jag skulle bli väldigt glad. Jag har inte tid just nu, om ni förstår, Så snälla jag ber, Lägg in en 360 i soffan eller på bordet och ladda upp den någonstanns.. Skulle bli enormt tacksam! Redigerad 19 november, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Själv är jag inte skillad men jag säger Good luck till den som fixar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Min polare, extremt bra på Photoshop ska testa, lägger upp en bild om det blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Haha, har du gett han informationen om processorn än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Kalle! Vart är du?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Här är bilden på det han gjorde men bildens vinklar är dåliga och bilderna är för stora/närgångna. Kanske inte ser så bra ut. Men är han dum så går han säkert på det. http://dexxaboy.no-ip.com:81/xbox.jpg Redigerad 19 november, 2005 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Haha, har du gett han informationen om processorn än? Han tror inte på din information.. När jag skrev att.. Ja det där om processorn och det där, så började han spamma.. XBOX 360 ÄGERT SkITEN UT PLAYSTSION 3 NOLLA NOLLA! XBOX ÄR BÄTTRE ÄN PC3!!!! Xbox xbox xbox xbox xbox Xbox xbox xbox xbox xbox Xbox xbox xbox xbox xbox Xbox xbox xbox xbox xbox Xbox xbox xbox xbox xbox Xbox xbox xbox xbox xbox Xbox xbox xbox xbox xbox Xbox xbox xbox xbox xbox Xbox xbox xbox xbox xbox!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 XBOX 360 hAR BÄTTRE GRAFIK! osv.. Redigerad 19 november, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Det är bara en omogen Xbox nörd som känner sig underlägsen. Hahaha man känner igen sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Usch, detta var extremt svårt Men jag har gjort så gott jag har kunnat http://img317.imageshack.us/img317/2820/xbox3609gp.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Kan tilllägga att detta var bevis matrialet han trodde på; Grattis ***** (Sikorka) ! Du har chansen att vinna en xbox 360. Du har blivit utvalt och har chnsen att vinna med 1/3. Det finns 2 st till i sverige som har blvit utvalda! Vi återkommer med mer utslag frågor.. Tommy Rydning Chefredaktör Och ja sa att jag kopierade det från e-posten jag fick Redigerad 19 november, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Här är bilden på det han gjorde men bildens vinklar är dåliga och bilderna är för stora/närgångna. Kanske inte ser så bra ut. Men är han dum så går han säkert på det. http://dexxaboy.no-ip.com:81/xbox.jpg När man ser den första gången snabbt, tror man att det är riktigt Fredrico, snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Såg bra ut Fredrico. Även din Knarkuzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Ser lite tomt utan handkontroller och sladdar som levererar el Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Kan tilllägga att detta var bevis matrialet han trodde på; Och ja sa att jag kopierade det från e-posten jag fick Konstigt att han gick på det om det var så dålig stavning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Ser lite tomt utan handkontroller och sladdar som levererar el Han har ju inte hunnit plocka fram allt, han var ju så ivrig att ta en bild och visa sin kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Konstigt att han gick på det om det var så dålig stavning. Jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag vet! Kanske är det som menas med lättlurad?? Håller med CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Vad heter denna Persson i förnamn måntro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Vad heter denna Persson i förnamn måntro? Göran såklart. Sikorka ska sen lura Per Nuder att han spelat Revolution. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Göran såklart. Sikorka ska sen lura Per Nuder att han spelat Revolution. Impressive. Själv försökte jag lura det lokala fyllot att jag var från stadskommisionen. Jorå, han trodde att han hade vunnit lägenheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts