Sikorka Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Lvl?= Level? (ex. Pokémon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Nvm - Nevermind CS - Cyber(6) eller Counter-Strike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 .kthxnbye OKEJ TACK OCH HEJDÅ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Noob - nybörjare Det stavas faktiskt n00b, din jeffla n00b! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Det stavas faktiskt n00b, din jeffla n00b! På 1337speak ja. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 H: HF = Have fun ROFLMAOWECADC = Rolling on the floor laughing my ass off while eating chips and drinking coke. ^^ *Host*Ocensurerat @ PCgamer*Host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miles Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Internet speak is for dumbasses, with exception to lol, lmao, and wtf if used in moderation. It's not that harder to type out what you say, and sure as hell it frys my brain cells when some dumbass "typs leik ths n trys 2 gt u 2 undstnd" I hate "Internetsprak." Conclusion, go fuck yourselves. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Internet speak is for dumbasses, with exception to lol, lmao, and wtf if used in moderation. It's not that harder to type out what you say, and sure as hell it frys my brain cells when some dumbass "typs leik ths n trys 2 gt u 2 undstnd" I hate "Internetsprak." Conclusion, go fuck yourselves. Haha, eat my shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 "i woek up dis mornin n wuz liek OMG teh houses liek on FIER n i grbbed my cat n my ps2 n liek ran outta teh house LOLOLOLOLOL n teh flames liek came aftr me liek on onlien forums ROFLMAO" ["Den här morgonen började verkligen inte så bra. Mitt hus brann ner, och allt jag kunde rädda var min katt och min spelkonsol."] Kort sagt; me hates Internetspråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 "i woek up dis mornin n wuz liek OMG teh houses liek on FIER n i grbbed my cat n my ps2 n liek ran outta teh house LOLOLOLOLOL n teh flames liek came aftr me liek on onlien forums ROFLMAO" ["Den här morgonen började verkligen inte så bra. Mitt hus brann ner, och allt jag kunde rädda var min katt och min spelkonsol."] Kort sagt; me hates Internetspråk. Mr jag-överdriver-gärna. Med en sån inställning skulle du kunna få en unge som rev huvudet av en docka dömd till döden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Mr jag-överdriver-gärna. Med en sån inställning skulle du kunna få en unge som rev huvudet av en docka dömd till döden. "Skulle jag kunna få"...? Pssh, been there, done that. I alla fall, liknande fall existerar faktiskt, och är grunden till mitt hat för Internetspråk. Ska ni tala engelska, gör det ordentligt, eller gör det inte alls. Sitt gärna med onlinespel och uttryck er kortfattat, men håll er för Guds skull borta från mig när ni gör det. Sedan har faktiskt språkkunnigheten försämrats kraftigt på senare tid, både i Sverige och USA. Skyller inte på just denna faktor, och sannerligen inte enbart på denna faktor, men det tål att tänkas på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 En nakenbild på Jessica Alba tål också att tänkas på Holla back negroids http://sheendigital.com/alba/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 En nakenbild på Jessica Alba tål också att tänkas på Holla back negroids http://sheendigital.com/alba/ Haha, jaaa vad fin hon är. Satt och glodde på henne i 10 min. Not. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 TKE- Take It Easy. Tuffa killen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Görs? - Vad gör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 En nakenbild på Jessica Alba tål också att tänkas på Holla back negroids http://sheendigital.com/alba/ Mitt ljud funkar inte, men ändå blev jag -- nej, får inte ge den hemska besten njutning genom min skräck. Dålig kvalitet på monstret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 DTJGTMMCIGNMP - Double Talkin' Jive Get The Money Motherfucker 'Cause I Got No More Patience. Var bara tvungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Har alltid undrat vad N1 betyder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Har alltid undrat vad N1 betyder. #1. Nummer 1. Kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Det betyder igentligen For Teh Win GF=Good Fight "Teh" är väl ändå bara en felskrivning av the? Jag menar, for the win är ju inte bara internetslang utan en fras som används i dagligt tal. BTW så stavas inte egentligen med i. Men pwned måste du ju iaf ha med. Från Warcraft 2 när en bana tog slut och det stod typ: You have pwned your enemy. Pwned = owned (ägd) Geten123: n1 = Nice one (snyggt gjort) Redigerad 20 november, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts