samuelszon Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Tjena allihopa. Jag är ny här. Undrar var man kan hitta motorcykeln NRG-500. kan nån visa på en karta? dessutom undrar jag om siffrorna står för kubik eller liknande. 400, 600 och 900. på http://www.gtasajten.com/gtasa/bilar.php?ID=5 står det att alla har samma topphastighet typ.. MVH, David. Redigerad 19 november, 2005 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Tjena allihopa. Jag är ny här. Undrar var man kan hitta motorcykeln NRG-500. kan nån visa på en karta? dessutom undrar jag om siffrorna står för kubik eller liknande. 400, 600 och 900. på http://www.gtasajten.com/gtasa/bilar.php?ID=5 står det att alla har samma topphastighet typ.. MVH, David. Kan inte visa på karta men vid hamnen där du exporterar fordon är det som en liten "Nerbukning i marken" där på andra sidan står den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Den är kopplad till ett uppdrag. Det finns en PCJ-600 vid flygfältet i öknen och en NRG-500 i östra Los Santos. Redigerad 19 november, 2005 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Själv så tycker jag att FCR-900 är bäst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Själv så tycker jag att FCR-900 är bäst!! Jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Alla fordon går olika snabbt ... men om man trimmar lite går dem åt in i helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Alla fordon går olika snabbt ... men om man trimmar lite går dem åt in i helvete Jasså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Alla fordon går olika snabbt ... men om man trimmar lite går dem åt in i helvete Jag tror inte att en lastbil går lika snabbt som en NRG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Olika fordon har olika hastighet, så har det varit sen GTA1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Den är kopplad till ett uppdrag. Det finns en PCJ-600 vid flygfältet i öknen och en NRG-500 i östra Los Santos. Men ojj, bara låta bli att ta en ring påp 10 sekunder sen är det över, värre är det fan inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Och sen finns det en sökknapp också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Men ojj, bara låta bli att ta en ring påp 10 sekunder sen är det över, värre är det fan inte Vänta 10 sekunder, ingen väntan, vänta 10 sekunder, ingen väntan... Vilken tror du själv är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Vänta 10 sekunder, ingen väntan, vänta 10 sekunder, ingen väntan... Vilken tror du själv är bäst? Åka bil i en minut eller vänta 10 sekunder, Vad låter bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Haha.. jag tror inte att cyklar gör 120 km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Haha.. jag tror inte att cyklar gör 120 km/h Igentligen beror dét på vem som sitter på cykeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Han sa aldrig att han var i San Fierro. Om han var i Los Santos skulel det väl inte vara smartare att åka till San Fierro bara för att få gå på, gå av och vänta i 10 sekunder. Jag menar, varför göra det krångligare för sig än det behöver vara. BTW, lättaste sättet att få tag på en motorcykel är ändå att sno en. De kör ju runt överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 JA! Visst är FCR nice-igast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Vänta 10 sekunder, ingen väntan, vänta 10 sekunder, ingen väntan... Vilken tror du själv är bäst? Vadå vänta i tio sekunder,det är ju bara att bränna iväg direkt när man har hoppat på mc:n, när tiden tar slut så står det ju bara mission faild eller nått. Man kan ju åka under tiden som tiden tickar ju. San Fierro bara för att få gå på, gå av och vänta i 10 sekunder. Varför ska han gå av den och vänta 10 sek. bara att bränna iväg direkt ju ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elaajten Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Finns en på flygplatsen i san fierro med. Den står mellan några hangarer har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Finns en på flygplatsen i san fierro med. Den står mellan några hangarer har jag för mig Ja, där ser man. En NRG-500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts