Bubba Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Hej! Jag undrar vilket program som e bäst av: Macromedia Dreamweaver MX eller: Macromedia Dreamweaver 8?? för jag har tänkt att köpa ett av dom.. tacksam för svar // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) 8an är nyare...själv kan jag inte direkt säga att det e så stor skillnad. ...men eftersom den e nyare bordfe den va bättre Redigerad 19 november, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 OK... tack så mycket Jag undrar också om någon vet vilka program som e nödvändiga om man ska göra templates?? Jag har photochop och Macromedia Dreamweaver 8. // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Borde räcka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts