NiKe-eKiN Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag pricis installerat det och när jag ska starta kommer det upp en ruta som säger : http://img507.imageshack.us/img507/8575/fel3by.png Va ska jag göra ??? jag har installerat det 2 gånger men samma fel kommer HELP!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag pricis installerat det och när jag ska starta kommer det upp en ruta som säger : http://img507.imageshack.us/img507/8575/fel3by.png Va ska jag göra ??? jag har installerat det 2 gånger men samma fel kommer HELP!!! Hmm vet inte vad det är för fel men jag gissar på att den menar att du ska instalera om directx eftersom det står dx9 på det.. Har du det senaste directx ?? Testa att instalera om det isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Tack nu funar det men jag kan inte joina ett online spel det står ip adress unable typ v aska jag göra har någon haft samma prob ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Det blir så om man laddat ner spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 För mig blir det "unable to find patch version" typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Det blir så om man laddat ner spelet.. Slutsatts KÖP spelet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag hade köpt det !!! Men sen så fick jag hjälp på chatten opå spelet behövde en liten patch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts