notorius Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 eller kör ni helt utan fusk, för att t.ex på death row uppdraget så var jag tvugen att fuska. + jag undrar var man kan hitta helikopter eller flyg, snälla jag har precis köpt vc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Jag brukar inte fuska...... Helikopter (+ 4 st garage) får du om du körer Hyman Condo....... Flygplan vet jag inte, jag har nästan nyss börjat...... OBS! Du måste göra uppdragen innan du kan komma över till 2:a sidan för att köpa HC..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Ett flygplan får man när man har gjort uppdraget "Dildo Dodo" i filmstudion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Death row var ju skit lätt jag behövde inte fuska på en enda!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 om du köper hyman condo får du 1st garage med 4 plaster i + 2st garage med 2 plaster vardera i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts