Ceone Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Lät fläkten mycket på maskinen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Lät fläkten mycket på maskinen? Den ska visst låta mer än PS2. Skrämmande :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Den ska visst låta mer än PS2. Skrämmande :'( .............................................____,,,---~`\,.............. ........................................................... ................................,,,_.,-~"* . . . . . . . . ."\,......................................................................... .............................,/` . . . . . . . . . . . . . . . . "\, ...................................................................... ......................... ,/. . . . : : : : : :::: :::: :: : : : : :\‘-,...................... ........................................... ....................... ./. . . .: . :: : : :::: :::: :::: :::: : ::: ‘-, ................. .............................................. ......................,/ . . . : . :: ::: :: : : :: :::: :::: :: : : : :: ‘-, ............... ............................................ ...................,-/‘ : :: :: :: :: :: : : : : : : : :: : : :::: :::: ::::::’;............... ........................................... ......... *""\'''~~~~-______________________,,,,,,,,,,,,----~""""""""`/""*........................................ ............ \,/\,/'\,,/"\,,/""\,..,/""\,..,/""\,..,/""\,..,/""\,..,/"\,/"\,/"\,/"\.,-"-/............................................... .............."~~-,,_____,,,,__________,,,,,,,,_____________,,,,---~"............................................... ……………..,-‘’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; _,,_ ; ; ;¯’-,………………………………….. …………..,-‘’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’_ ¯’-,\ ; ; ; ; ‘,………………………………… …………,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,,-~’’’’’~-,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-‘;;;’, : :||; ; ; ; ; ‘,………………………………. ……….,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘/ :,-~’’~, : ‘,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,-‘ : // ; ; ; ; ; ;’,…………………………….. ……..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,| : ‘-,;;;;,-‘ : /’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ¯’’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ‘-,…………………………… …….,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,,___,,-~’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’~,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,…………………………. …….| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;-,;;’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-…………………………. ……,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;-;;;;| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; |………………………… ……| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,,-‘,;;;;|’’-~ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,………………………… ......| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;---,,,,,,,_,,,,-~’’, ‘-,;;;| ,,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,………………………. ……| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;¯’’~-,,,_ , , , , , , ‘,;,’,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;\………………………. ……| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,~-,, , ,,’’,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,……………………… ……’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘’-,,¯’’;;;;| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,……………………… …….| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,_,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,……………………… …….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,…………………….. ……..’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; \……………………. ………\ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,…………………… ……….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;|…………………… ………..| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,…………………. ………..’, ; ; ; ; ; ; ; ; ,,--~~--,, ; ; ; ; ;,--------,, ; ,--~, ; ; ,,-~, ; ;,--,,;,,-~~-,, ; ; ; ; ; ;’,……………….. …………| ; ; ; ; ; ; ,-‘’ . ,,--,, . ‘-, ; ; ; ;| . ,-,, . ‘, | . . | ; ;’-, . .\,,/ . ./’-,,--, . ‘, ; ; ; ; ; ; ‘-,……………… …………| ; ; ; ; ; ; | . .,’ ; ; ;’, . .| ; ; ; | . .’-‘ . ,-‘ | . . | ; ; ; ‘-, . . .,-‘ ; ;,-‘ . ,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ‘-,……………. …………’, ; ; ; ; ; ;’, . ‘-,__,-‘ . ,’ ; ; ; | . .|\ . .\ . | . . |___ ; ;} . . / ; ; ;’----‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,…………. ………….| ; ; ; ; ; ; ;’-,,_ . ._,,-‘ ; ; ; ; |__| .\__\ ;|_____/ ; ;/__/ ; ; ; ; (¯) ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,………… …….......’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,……… Förlåt jag var bara tvungen! :'( Men huir ksulle en fläkt kunna låta så mycket? Det är skrämmande ja! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Den ska visst låta mer än PS2. Skrämmande :'( Den kan inte låta mer än min dator Den låter överdrivet. Låter fan som en dammsugare. En gång trodde jag att nån damsugade utanför mitt rum fast det var dator fläkten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Den ska visst låta mer än PS2. Skrämmande :'( Iallafall inte mer än XBox då. Fast jag hade hört att den skulle vara väldigt tyst. "Kameo: Elements of Power" kommer ha gigantiska strider med 4000 NPCer på en gång utan att lagga. ("Kameo: Elements of Power" har 3000 Orcs som slåss mot 1000 Alves på samma gång) Med tanke på att XBox bara klarade 12 NPCer så är det XBox 360s styrka. Det och det nya XBox Live. Idag släpps XBox 360 i USA så svaret på alla frågorna lär komma snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 22 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Jag hörde inte fläkten alls. lätt inget fast jag tänkte inte på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 "Kameo: Elements of Power" kommer ha gigantiska strider med 4000 NPCer på en gång utan att lagga. Det hade man kunnat göra på Nintendo 64 också. Det skulle dock ha en tendens att hacka, vilket är en annan femma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Den kan inte låta mer än min dator Den låter överdrivet. Låter fan som en dammsugare. En gång trodde jag att nån damsugade utanför mitt rum fast det var dator fläkten Haha, En gång "halv fasnade" en gummisnudd i min fläkt på datorn, Trodde att farsan höll på såga sönder väggen, Det lät typ såhär, "WRR! WHERRRRROOM! WROORW WHRRRR" Det slutade med att jag inte orkade inte öppna datorn så då slog jag på burken med en sko tills gummisnodden lossnade. Redigerad 22 november, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 22 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Iallafall inte mer än XBox då. Fast jag hade hört att den skulle vara väldigt tyst. "Kameo: Elements of Power" kommer ha gigantiska strider med 4000 NPCer på en gång utan att lagga. ("Kameo: Elements of Power" har 3000 Orcs som slåss mot 1000 Alves på samma gång) Med tanke på att XBox bara klarade 12 NPCer så är det XBox 360s styrka. Det och det nya XBox Live. Idag släpps XBox 360 i USA så svaret på alla frågorna lär komma snart. Dagens lektion Hacka: det är när maskinen inte har tillräkligt med arbetskraft för att kunna göra så att spelen flyter på Lagga: det är internet uppkoplingen som är för dålig när det laggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts