Danne Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Hej! jag ville bara skryta lite ( ) om att jag är med i det nyaste nummret av super PLAY. det har inte kommit ut i affärerna än men den som premunerar på tidningen borde ha fått den nu. det är så att jag vann en tävling om att man skulle skriva en text om varför man skulle få bli den som skulle få träffa redaktionen och få spela på xbx 360. jag vann den tävlingen så nu har dom tagit med en liten intervjuv om mig. jag har loadat upp den så det är bara och läsa här. http://files.upl.silentwhisper.net/upload7..._play_nr117.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Grattis typ Var 360 skojj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Hur stor skillnad var det mellan vanliga Xbox och 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Varför står det att Joanna Dark hade lämnat en vibrator i sin lägenhet? Och vad menar de med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Hur stor skillnad var det mellan vanliga Xbox och 360? Ärligt talat så är det bara styrkan som är skillnaden. inget specielt nytt förutom att man kan synka sin multimedia spelare med sin xbox 360 men annars så är det inget nytt. vissa kallar den till och med xbox 1.5 Redigerad 19 november, 2005 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Varför står det att Joanna Dark hade lämnat en vibrator i sin lägenhet? Och vad menar de med det? Det fanns en vibrator fast det var ingen dildo. det var med som en rund vibrerande sak just ni som vill se joanna lätt kläd köp december nummret av tidningen FHM för hon kommer vara med i den tidningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag undrar medt hur nya PD var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Ärligt talat så är det bara styrkan som är skillnaden. Så det kom som en besvikelse? Snälla svara "Ja.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Så det kom som en besvikelse? Snälla svara "Ja.." Besvikelse var det inte för den är grymt kraftfull (jag kan inte ljuga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Besvikelse var det inte för den är grymt kraftfull (jag kan inte ljuga) Tror du att Playstation 3 kommer att vara kraftfullare? ( Du får inte ljuga) Redigerad 20 november, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 .............................................____,,,---~`\,.............. ........................................................... ................................,,,_.,-~"* . . . . . . . . ."\,......................................................................... .............................,/` . . . . . . . . . . . . . . . . "\, ...................................................................... ......................... ,/. . . . : : : : : :::: :::: :: : : : : :\‘-,...................... ........................................... ....................... ./. . . .: . :: : : :::: :::: :::: :::: : ::: ‘-, ................. .............................................. ......................,/ . . . : . :: ::: :: : : :: :::: :::: :: : : : :: ‘-, ............... ............................................ ...................,-/‘ : :: :: :: :: :: : : : : : : : :: : : :::: :::: ::::::’;............... ........................................... ......... *""\'''~~~~-______________________,,,,,,,,,,,,----~""""""""`/""*........................................ ............ \,/\,/'\,,/"\,,/""\,..,/""\,..,/""\,..,/""\,..,/""\,..,/"\,/"\,/"\,/"\.,-"-/............................................... .............."~~-,,_____,,,,__________,,,,,,,,_____________,,,,---~"............................................... ……………..,-‘’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; _,,_ ; ; ;¯’-,………………………………….. …………..,-‘’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’_ ¯’-,\ ; ; ; ; ‘,………………………………… …………,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,,-~’’’’’~-,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-‘;;;’, : :||; ; ; ; ; ‘,………………………………. ……….,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘/ :,-~’’~, : ‘,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,-‘ : // ; ; ; ; ; ;’,…………………………….. ……..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,| : ‘-,;;;;,-‘ : /’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ¯’’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ‘-,…………………………… …….,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,,___,,-~’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’~,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,…………………………. …….| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;-,;;’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-…………………………. ……,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;-;;;;| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; |………………………… ……| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,,-‘,;;;;|’’-~ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,………………………… ......| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;---,,,,,,,_,,,,-~’’, ‘-,;;;| ,,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,………………………. ……| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;¯’’~-,,,_ , , , , , , ‘,;,’,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;\………………………. ……| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,~-,, , ,,’’,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,……………………… ……’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘’-,,¯’’;;;;| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,……………………… …….| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,_,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,……………………… …….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,…………………….. ……..’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; \……………………. ………\ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,…………………… ……….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;|…………………… ………..| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,…………………. ………..’, ; ; ; ; ; ; ; ; ,,--~~--,, ; ; ; ; ;,--------,, ; ,--~, ; ; ,,-~, ; ;,--,,;,,-~~-,, ; ; ; ; ; ;’,……………….. …………| ; ; ; ; ; ; ,-‘’ . ,,--,, . ‘-, ; ; ; ;| . ,-,, . ‘, | . . | ; ;’-, . .\,,/ . ./’-,,--, . ‘, ; ; ; ; ; ; ‘-,……………… …………| ; ; ; ; ; ; | . .,’ ; ; ;’, . .| ; ; ; | . .’-‘ . ,-‘ | . . | ; ; ; ‘-, . . .,-‘ ; ;,-‘ . ,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ‘-,……………. …………’, ; ; ; ; ; ;’, . ‘-,__,-‘ . ,’ ; ; ; | . .|\ . .\ . | . . |___ ; ;} . . / ; ; ;’----‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,…………. ………….| ; ; ; ; ; ; ;’-,,_ . ._,,-‘ ; ; ; ; |__| .\__\ ;|_____/ ; ;/__/ ; ; ; ; (¯) ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,………… …….......’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,……… Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Haha vilken klockren ful grej egentligen. Men du Danne du som nu har spelat Xbox 360 då vill jag ställa några frågor 1. handkontrollen hur var den att hålla, är den som dosan till vanliga Xbox? 2. Grafiken hur känns den, känns det som om det är riktigt personer du spelar med? (om du fattar vad jag menar) 3. var det mycket laddnings sekvenser(stavning?) i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Jag premunerar på superplay. Vilken månad är det? Oktober eller November? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Jag premunerar på superplay. Vilken månad är det? Oktober eller November? November, sidan 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Haha! "Vem spöade vem i perfekt dark zero?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Haha vilken klockren ful grej egentligen. Men du Danne du som nu har spelat Xbox 360 då vill jag ställa några frågor 1. handkontrollen hur var den att hålla, är den som dosan till vanliga Xbox? 2. Grafiken hur känns den, känns det som om det är riktigt personer du spelar med? (om du fattar vad jag menar) 3. var det mycket laddnings sekvenser(stavning?) i spelet? 1. den var grymt skön att hålla i. jag måste erkänna att det är den könsate handkontrollen jag har spelat med. microsoft har verkligen gjort en bra handkontroll 2. som jag sa förut xbox 360 är som en uppgradering nästan grafiken är snyggare inget annat förutom att den är kraftfullare så att man kan ha flera fiender samtidigt (se dead rising) 3. laddnings tiderna tänkte jag inte så mycket på men när vi tex lanade på PGR3 (vi var 4st som spelade) då var laddnings tiden ganska kort men det kan nog vara för att vi lanade kanske går långsamare om man spelar över internet. sen så var inte spelen klara kodningen var bara 80% klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Tror du att Playstation 3 kommer att vara kraftfullare? ( Du får inte ljuga) Jag är ingen expert men se för dig själv hur mycket kraftfullare PS3 är... PS3 VS XBOX 360 fast PS3's info är inte korrekt för tex PS3 kommer också ha 512mb ram så all info om PS3'n är kanske inte rätt Redigerad 21 november, 2005 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Grattis... men jag har faktisk också vunnit... fast en fototävling istället och är med i Tidningen Ljud & Bild nr. 11 Ville bara skryta lite mer, eftersom jag inte gjorde nån ny tråd för att berätta detta, utan skrev om det i Foto Tråden .. Redigerad 21 november, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts