Jump to content

Jag är med i det nya super PLAY nummret

Danne
 Share

Recommended Posts

Hej!

jag ville bara skryta lite ( :D ) om att jag är med i det nyaste nummret av super PLAY. det har inte kommit ut i affärerna än men den som premunerar på tidningen borde ha fått den nu.

det är så att jag vann en tävling om att man skulle skriva en text om varför man skulle få bli den som skulle få träffa redaktionen och få spela på xbx 360. jag vann den tävlingen så nu har dom tagit med en liten intervjuv om mig.

jag har loadat upp den så det är bara och läsa här.

http://files.upl.silentwhisper.net/upload7..._play_nr117.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur stor skillnad var det mellan vanliga Xbox och 360?

Ärligt talat så är det bara styrkan som är skillnaden. inget specielt nytt förutom att man kan synka sin multimedia spelare med sin xbox 360 men annars så är det inget nytt. vissa kallar den till och med xbox 1.5

Redigerad av Danne
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför står det att Joanna Dark hade lämnat en vibrator i sin lägenhet? Och vad menar de med det? :D

Det fanns en vibrator fast det var ingen dildo. det var med som en rund vibrerande sak :P

just ni som vill se joanna lätt kläd köp december nummret av tidningen FHM för hon kommer vara med i den tidningen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.............................................____,,,---~`\,.............. ...........................................................

................................,,,_.,-~"* . . . . . . . . ."\,.........................................................................

.............................,/` . . . . . . . . . . . . . . . . "\, ......................................................................

......................... ,/. . . . : : : : : :::: :::: :: : : : : :\‘-,...................... ...........................................

....................... ./. . . .: . :: : : :::: :::: :::: :::: : ::: ‘-, ................. ..............................................

......................,/ . . . : . :: ::: :: : : :: :::: :::: :: : : : :: ‘-, ............... ............................................

...................,-/‘ : :: :: :: :: :: : : : : : : : :: : : :::: :::: ::::::’;............... ...........................................

......... *""\'''~~~~-______________________,,,,,,,,,,,,----~""""""""`/""*........................................

............ \,/\,/'\,,/"\,,/""\,..,/""\,..,/""\,..,/""\,..,/""\,..,/"\,/"\,/"\,/"\.,-"-/...............................................

.............."~~-,,_____,,,,__________,,,,,,,,_____________,,,,---~"...............................................

……………..,-‘’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; _,,_ ; ; ;¯’-,…………………………………..

…………..,-‘’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’_ ¯’-,\ ; ; ; ; ‘,…………………………………

…………,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,,-~’’’’’~-,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-‘;;;’, : :||; ; ; ; ; ‘,……………………………….

……….,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘/ :,-~’’~, : ‘,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,-‘ : // ; ; ; ; ; ;’,……………………………..

……..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,| : ‘-,;;;;,-‘ : /’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ¯’’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ‘-,……………………………

…….,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,,___,,-~’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’~,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,………………………….

…….| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;-,;;’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-………………………….

……,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;-;;;;| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; |…………………………

……| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,,-‘,;;;;|’’-~ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,…………………………

......| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;---,,,,,,,_,,,,-~’’, ‘-,;;;| ,,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,……………………….

……| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;¯’’~-,,,_ , , , , , , ‘,;,’,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;\……………………….

……| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,~-,, , ,,’’,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,………………………

……’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘’-,,¯’’;;;;| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,………………………

…….| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,_,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,………………………

…….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,……………………..

……..’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; \…………………….

………\ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,……………………

……….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;|……………………

………..| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,………………….

………..’, ; ; ; ; ; ; ; ; ,,--~~--,, ; ; ; ; ;,--------,, ; ,--~, ; ; ,,-~, ; ;,--,,;,,-~~-,, ; ; ; ; ; ;’,………………..

…………| ; ; ; ; ; ; ,-‘’ . ,,--,, . ‘-, ; ; ; ;| . ,-,, . ‘, | . . | ; ;’-, . .\,,/ . ./’-,,--, . ‘, ; ; ; ; ; ; ‘-,………………

…………| ; ; ; ; ; ; | . .,’ ; ; ;’, . .| ; ; ; | . .’-‘ . ,-‘ | . . | ; ; ; ‘-, . . .,-‘ ; ;,-‘ . ,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ‘-,…………….

…………’, ; ; ; ; ; ;’, . ‘-,__,-‘ . ,’ ; ; ; | . .|\ . .\ . | . . |___ ; ;} . . / ; ; ;’----‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,………….

………….| ; ; ; ; ; ; ;’-,,_ . ._,,-‘ ; ; ; ; |__| .\__\ ;|_____/ ; ;/__/ ; ; ; ; (¯) ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,…………

…….......’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,………

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha vilken klockren ful grej egentligen.

Men du Danne du som nu har spelat Xbox 360 då vill jag ställa några frågor

1. handkontrollen hur var den att hålla, är den som dosan till vanliga Xbox?

2. Grafiken hur känns den, känns det som om det är riktigt personer du spelar med? (om du fattar vad jag menar)

3. var det mycket laddnings sekvenser(stavning?) i spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha vilken klockren ful grej egentligen.

Men du Danne du som nu har spelat Xbox 360 då vill jag ställa några frågor

1. handkontrollen hur var den att hålla, är den som dosan till vanliga Xbox?

2. Grafiken hur känns den, känns det som om det är riktigt personer du spelar med? (om du fattar vad jag menar)

3. var det mycket laddnings sekvenser(stavning?) i spelet?

1. den var grymt skön att hålla i. jag måste erkänna att det är den könsate handkontrollen jag har spelat med. microsoft har verkligen gjort en bra handkontroll

2. som jag sa förut xbox 360 är som en uppgradering nästan grafiken är snyggare inget annat förutom att den är kraftfullare så att man kan ha flera fiender samtidigt (se dead rising)

3. laddnings tiderna tänkte jag inte så mycket på men när vi tex lanade på PGR3 (vi var 4st som spelade) då var laddnings tiden ganska kort men det kan nog vara för att vi lanade kanske går långsamare om man spelar över internet. sen så var inte spelen klara kodningen var bara 80% klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror du att Playstation 3 kommer att vara kraftfullare? ( Du får inte ljuga)

Jag är ingen expert men se för dig själv hur mycket kraftfullare PS3 är...

PS3 VS XBOX 360

fast PS3's info är inte korrekt för tex PS3 kommer också ha 512mb ram så all info om PS3'n är kanske inte rätt

Redigerad av Danne
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis... men jag har faktisk också vunnit... fast en fototävling istället och är med i Tidningen Ljud & Bild nr. 11 :)

Ville bara skryta lite mer, eftersom jag inte gjorde nån ny tråd för att berätta detta, utan skrev om det i Foto Tråden .. :)

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor