krille_07 Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 kan man inte typ dricka sej full någon stan...så kan man köra bil som man gjorde med phil..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Nej det kan man inte, inte vad jag jag tror iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 I USA super man inte lika mycket som man gör i Sverige. Om spelet hade utspelat sig i Sverige hade det säkerligen gått att supa sig full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 i usa super dom sig fulla ofta och i vissa staterer får man köra bilen hem från puben lagligt fast man är helt borta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Man dricker inte lika mycket sprit iaf. Det är ingen idé du säger emot mig, för jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 kan man inte typ dricka sej full någon stan...så kan man köra bil som man gjorde med phil..... Vad då "köra bil som man gkorde på uppdraget med Phil"???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 24 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 man var ju aspackad när man kör uppdraget Boomshine Saigon..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 var man verkligen packad? Jag trodde man bara hade jävligt ont i ögonen med tanke på att Tommy säger att det sticker som fan i ögonen. Hur som helst, i USA super man till rejält. Har gott på high school där och pappsens pappa bor där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 dom super sen skjuter dom ihjäl varandra sen skjuter dom lite till...för dom e helt off i det där korrupta piss landet...sen skjuter dom lite på varandra igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Visst super man, men man dricker inte lika mycket starksprit. Det är mer öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 var man verkligen packad? Jag trodde man bara hade jävligt ont i ögonen med tanke på att Tommy säger att det sticker som fan i ögonen. Hur som helst, i USA super man till rejält. Har gott på high school där och pappsens pappa bor där. har du bott i USA?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 man var ju aspackad när man kör uppdraget Boomshine Saigon..... Nej man var inte packad.. Man hade tagit Boomshine.. Sniffat Boomshine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 har du bott i USA?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? måste du göra så in i helvete många frågetecken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 måste du göra så in i helvete många frågetecken? Joey förstår inte bättre, tyvärr. Vi får tycka synd om honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 jag var lite chockad... förlåt!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Joey: Ja, jag pendlade inte precis från Sverige till USA varje morgon då jag gick i High School där. Så antagligen så har jag bott där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts