RavenE Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Jag har två frågor om Hartogram: 1. Betyder det nått speciellt? 2. Kan nån länka till en sida där man kan ladda hem bilden på Hartogrammet i storleken: 1024*minns inte vad det var...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Bam Wannabe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Han é ju as-cool ju Jag har till och med hans adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Jag har till och med hans adress HEHE COOLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 HEHE COOLT! Jepp, vill du ha den? Ja, jag förstod din Ironi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Har du kollar efter wallpaper på google? http://images.google.se/images?hl=sv&q=hea...ram&sa=N&tab=wi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Ja, det har jag, men det fanns inget snyggt i den storleken jag vill ha den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Var de inte H.I.M som börja med hartogram? Någon ville valo lover online som kan bekräfta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Var de inte H.I.M som börja med hartogram? Mjo.. det tror jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 ... http://en.wikipedia.org/wiki/Heartagram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag hittade lite bilder när jag grävde i snön här utanför, så nu har jag ett snyggt Wallpaper...undrar fortfarande om det betyder ngt speciellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Var de inte H.I.M som börja med hartogram? Någon ville valo lover online som kan bekräfta... Stämmer bra, men eftersom Bam är kompis med sångaren i H.I.M och dom andra i bandet så har han fått lov att använda deras symbol, detta har även hjälpt H.I.M att sälja skivor och fått många ungdomar att börja gilla H.I.M (Bam wannabes ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 According to HIM front-man, Ville Valo, it represents both love and death. The balance of good and evil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Tycker det liknar mer ett pungogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Eller typ Buttogram http://img465.imageshack.us/img465/6563/heartagram6aj.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Bah. Vem som helst med mycket pengar kan hälla skalbaggar i farsans hus och ta credit för det sen. Han är en duktig skatare, och gör en del kul saker, men där går gränsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Hartogram?...Heartagram... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts