Bubba Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Hej! Ja har fått i läxa av skolan o redovisa i 5 min om vad man kan lära av barn.. Nu e det så att ja vet inte vad ja ska säga för ja vet inte vad man kan lära av barn... Snälla hjälp mig ja ska redovisa på tisdag. // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Att försöka njuta av livet medans man ännu är ung. Att släppa sitt 'mognare' jag och helt enkelt 'leka' (vilket vi gör på en viss nivå om man tänker på alla spel.) Att inte bry sig om vad andra tycker om dig (ett barn äter ju sand fast vi tycker det är opassande) Att inte ha fördommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Hej! Ja har fått i läxa av skolan o redovisa i 5 min om vad man kan lära av barn.. Nu e det så att ja vet inte vad ja ska säga för ja vet inte vad man kan lära av barn... Snälla hjälp mig ja ska redovisa på tisdag. // Bubba Hmm...ett barn kan väll inte lära en mera vuxen människa ett skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Vad i helvete. Ursäkta mitt spårk men jag blir ta mig fan förbannad. Ska vi göra era läxor? Är ni utvecklingsstörda eller? Ni får leta efter fakta som alla andra göra. Jag lovar att du inte är dummare än någon annan. Men man kan tro det när man läser denna tråd. Dessa trådar börjar bli för mycket och jag är både besviken och förvånad över att modsen inte låser dessa. Det verkar gå så bra att låsa andra typer utav trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Vad i helvete. Ursäkta mitt spårk men jag blir ta mig fan förbannad. Ska vi göra era läxor? Är ni utvecklingsstörda eller? Ni får leta efter fakta som alla andra göra. Jag lovar att du inte är dummare än någon annan. Men man kan tro det när man läser denna tråd. Dessa trådar börjar bli för mycket och jag är både besviken och förvånad över att modsen inte låser dessa. Det verkar gå så bra att låsa andra typer utav trådar. I-i-instämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 I-i-instämmer no 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 I-i-instämmer no 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 I-i-instämmer no 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) I-i-instämmer nummero 5 Edit: Men vad fan... Var inte så Jävla hård Redigerad 19 november, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) I-i-i-i-instämmer Daz nomber. 6 Redigerad 19 november, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 I-i-instämmer inte nummer 7 Man kan lära sig att man ska leka och ha kul medan man kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Instämmer till viss del. Han säger inte: "gör min läxa" utan han säger: "Hjälp mig" Om vi hjälper honom med tips om vad man kan lära utav barn och sen samlar han några av tipsen han fått och skriver ett arbete på det, så är det Varken fel eller fusk. Jag tycker personligen att om man hare ett större arbete att göra så kan det vara bra att diskutera ämnet med andra och på så sätt få nya ideér, tips och synvinklar. Men samtidigt som du säger SlewMe: Det får ju inte bli ett "Vi gör din läxa-forum". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 I-i-instämmer inte nummer 7 Man kan lära sig att man ska leka och ha kul medan man kan Mm, joo men det var inte det vi instämmer på, utan vi pratar om att, inte alla men många, här gör onödiga läxtrådar för att vi i stort sett ska göra deras läxa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Håller med Vice. nr 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Vad i helvete. Ursäkta mitt spårk men jag blir ta mig fan förbannad. Ska vi göra era läxor? Är ni utvecklingsstörda eller? Ni får leta efter fakta som alla andra göra. Jag lovar att du inte är dummare än någon annan. Men man kan tro det när man läser denna tråd. Dessa trådar börjar bli för mycket och jag är både besviken och förvånad över att modsen inte låser dessa. Det verkar gå så bra att låsa andra typer utav trådar. Agree, Vi är inte ett form för idioter som inte kan göra sina läxor själva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Hmm...ett barn kan väll inte lära en mera vuxen människa ett skit Jo.. Men, I-i-instämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts