MiRRe Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Hejsan. Jag har inte spelat Gta Sa på skita länge. Och nu har jag installerat det igen men jag har inte modsen kvar. Dom modsen jag vill ha är typ den som gör att bilarna inte är smutsiga,Car spawn-den där man spawnar inne i spelet!!, och dom flesta vanliga...kan inte komma på fler just nu men kan någon sidor som dom finns på...har letat på dom jag kommer ihåg o googlat men hittar itne....vore schysst om nån skrev dom tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Car spawn finns på gtamods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Den e ju nere stod det när jag skulle in där..:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag kan lägga up en carSpawner här har du en CarSpawner.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 www.gta3.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Vart kan man hitta rare car modden? Jag hittar vísst inte så bra (:!!! men den fanns inte på gta3.net för jag kollade där...Plz hjälp maij Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts