Jump to content

Köp, byt eller sälj dina spel här!

Deluxo
 Share

Recommended Posts

Nu vet jag inte om det är tillåtet att skapa köp & sälj trådar här på GTAsajten, men på de flesta andra spelsiter, brukar det fungera bra. Så vi gör ett försök till att skapa en riktigt bra tråd nu!

- I den här tråden skriver ni vad ni vill sälja eller köpa eller byta bort.

!!!Regler!!!

Den här tråden är endast till för annonser, är man intresserad av att köpa, sälja eller byta med personen som satt ut annonsen så skickar man ett PM och skriver inte i tråden.

Tradera-auktioner samt Blocket annonser är inte heller tillåtna, utan allt ska ske här på sidan. Det här är ingen anslagstavla.

Alltså, i denna tråden lägger man endast ut sina annonser, eller om man vill byta eller önska köpa något.

Om man är intresserad av att köpa, byta eller sälja med personen som satte ut annonsen, skickar man ett PM!

(Jag hoppas jag har gjort klart för er vad tråden innebär). Låt oss nu hoppas att tråden hålls vid liv...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Deluxo: du är ändå en relativt gammal medlem så det förvånar mig lite att du inte känner till att man annonserar på: Blocket och inte på forumet.

Det brukar inte accepteras av modsen.

Jag är mycket väl medveten om att man kan annonsera på Blocket, men det är bara bra för GTAsajten om någon kommer med lite nya ideér. En fungerande Köp & Sälj- tråd kommer locka många hängivna spelare till GTAsajten.

För det andra, så har nästan alla andra större spel-siter ett Köp & Sälj forum, så varför ska inte GTAsajten ha ett?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja, ok. Ni verkar vara emot lite nya fräscha ideér här... mig kvittar det, jag ville bara liva upp stämningen här på siten lite.

Det är en bra tanke, men du måste kommer med förslag eller fråga först här

Om vi skulle ha en massa medlemar som fattade egna beslut om forumet skulle fungera så.. Ja.

Du förstår vad jag menar..

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en bra tanke, men du måste kommer med förslag eller fråga först här

Om vi skulle ha en massa medlemar som fattade egna beslut om forumet skulle fungera så.. Ja.

Du förstår vad jag menar..

Ja, jag förstår. Men vi låter tråden vara tills Hultenius eller någon MOD får syn på den. Sen får vi se vad som händer...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...