megawatti Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Tjenare, ville bara höra vad ni tycker om min design på min hemsida? Address: http://absolut.ostabil.nu När ni ändå är inne på sidan kan ni skriva ett gb inlägg och klicka en gång på bannern/reklamen så stödjer du oss med 20 öre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 ...fin design, men jag gillar inte den där...citronen i hörnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 ...fin design, men jag gillar inte den där...citronen i hörnet... Det är en lime! Men fin design..GJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Tackar.. döpte den till Lime edition vet inte varför, kul kanske ! Men tackar! skriv gärna i gb och titta på filmerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Fyfan va fin! Älskade den där lime'en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Fyfan va fin! Älskade den där lime'en Tackar Skriv lite i gästboken *piist* klicka på reklambannern *pisst:)* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Lite feedback då, vad saknas? någon funktion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Det är en mycket bra grund till hemsida! Men jag tycker dom här gröna diagonala scanlightsen på vänster sida passar inte riktigt in med den gråa färgen, Det som jag tror skulle se ut att vara snyggast ut är att du tog bort scanlighten och sedan gjorde en snyggare meny under limen. Sedan ser jag att du har länkar med gul bakrund, ta bort det och kör utan bakrund i länkarna. Och så snygga till texten tex med feta rubriker och inte så många mellanrum. Den texten som det står: Your ip: **.***.***.*** Visitors: 6189 Hits: 13178 Tycker jag inte passar in uppe i hörnet så du kan ta bort det eller om du måste ha kvar den så kan du dölja den med samma färg som bakrunden. Arnas är den helt okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 22 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Har inte du lust att ta ett screenshot av min sida, öppna det i din fotoregigerings program, ändra som du tycker att det ska se ut och visa mig. lite lättare för mig då! tack :9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Ska den se fuckad ut? http://thecopy.mine.nu/upload/dddd.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 22 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Vart hur när? sicka gärna en BILD så jag förstår. eller beskriv mer invecklat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts