okka Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag lyssnar på TYP allt utom religös musik, RnB och gangster rap (t.ex G-unit, 50 cent ,NWA osv.) Ironiskt nog är religion ett starkt ämne i både RnB och gangsterrap... Sex, droger, rumpor, knark, bilar, vapen, rims, AK, Jesus. "First of all, I wanna thank God, for giving me this fucking chance, beee-yotch!" RnB är nog den mest religiösa av nutida musikgenres. Jag kan inte komma på någon som inte har en stark tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Upp till bevis hörru . http://www.last.fm/user/Benvit/ Bästa "beviset" jag kan ge, varför nu det ska vara så himla viktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Nu-Metal. Och lite Hip-Hop(Fort Minor). Haha, visst är fort minor sköna, gillar låten "remember the name" mest, har du något tips på nån bra låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Metal..? Rock dårå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 FÅr väl ta rock då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag lyssnar på det jag tycker är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag lyssnar på det jag tycker är bra. Wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Null vote, Metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Vote: 80-90 tals hip-hop. Men lyssnar även på Techno,Country,Softrock,80tals-pop(typ Vice City musik) Reagge. hmm borde nog röstat på Allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Vote: hiphop 80s 90s (allt från kurtis blow, grandmaster flash till NWA, DITC) Men ibland blir det ju lite GGGGGG-UNIT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Vote: annat lyssnar mest på Emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Lyssnar på allt. Men inom Hip-hopen lyssnar jag endast på Tupac. Eminem & Co kan skita ner sig. Redigerad 19 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Lyssnar mest på gangsta rap och metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Vote : Rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Jag lyssnar egentligen på allt, men det jag lyssnar mest på är hårdrock och metal. Där gränsen går för mig i musikväg går vid dansband och hip-hop, när jag sätter mig och lyssnar på det är det dags att ringa akuten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Alla som gillar metal, bara för att jag inte la in metal i voten så kan ni, bara för det, ta rock, för nu så e rock och metal samma vote.. (OBS jag menar inte samma sak bara samma vote) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Grunge! Men det fanns inte så jag röstade Rock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Punk rock Sum 41 Vote:punk Störigt När Man Skriver Såhär ? Sum41 är inte punk det är mer gay fjortis sk8 musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Ironiskt nog är religion ett starkt ämne i både RnB och gangsterrap... Sex, droger, rumpor, knark, bilar, vapen, rims, AK, Jesus. "First of all, I wanna thank God, for giving me this fucking chance, beee-yotch!" RnB är nog den mest religiösa av nutida musikgenres. Jag kan inte komma på någon som inte har en stark tro. Words of wisdom där som vanligt okka. jag orkar inte skriva vad jag lyssnar på eftersom det tar jävligt lång tid och innehåller ganska mycket olika stilar osv. Fan va cool jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Rock/Grunge typ..fast även Metal är brea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts