xstreem Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Den där bilden som påstås vara från San fierro tycker jag liknar en bild ur MIdtown Madness! Det är väl från Midtown Madness? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Finn-fyra-fel! Svaren kommer senare... Edit: Gratulera mig för min 150:e post! Redigerad 27 februari, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Finn-fyra-fel! Svaren kommer senare... Edit: Gratulera mig för min 150:e post! Gratz 1. CJ har grön kropp 2. CJ har lila jeans 3. King Kong håller i en båt 4. Typ Bigfoot i högra hörnet Redigerad 27 februari, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Gratz 1. CJ har grön kropp 2. CJ har lila jeans 3. King Kong håller i en båt 4. Typ Bigfoot i högra hörnet Nästan rätt! 1: Hulken (CJ) 2: Bigfoot (King Kong) 3: UFO 4: Leatherface. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Nästan rätt! 1: Hulken (CJ) 2: Bigfoot (King Kong) 3: UFO 4: Leatherface. Men hans brallor da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Men hans brallor da? Hulken har lila brallor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hulken har lila brallor Hehe, juste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 En ful fakebild av Dee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Det är kul med fakebilder och falska rykten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Det är kul med fakebilder och falska rykten. Trådar som är till för att få fram sanna saker ska det inte vara sånt I. Idiot. Ignorerad.nu/alltid/ Redigerad 6 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Trådar som är till för att få fram sanna saker ska det inte vara sånt I. Idiot. Ignorerad.nu/alltid/ Förlåt... :'( Jag ville bara skoja lite. Det var inte meningen att gå över gränsen. Det där med liket vid the Back o beyond var till hälften sant iaf. Jag skrev in fusket "rekrytera alla", tog med en person till platsen och dödade honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 http://gta-sa.ifrance.com/fake4.gif Är det där San Andreas!? Vilken Mod? Och, var kan jag hänmta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Är det där San Andreas!? Vilken Mod? Och, var kan jag hänmta den? Det är inte San Andreas, det är fakebilder som kom innan San Andreas kom ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Tweak Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Haha, va de R* som kom ut me dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Haha, va de R* som kom ut me dom? Haha ,skojar du eller? Tror du R* kom ut med dom där bilderna? Redigerad 14 mars, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts