Wu Zi Mu Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Inget.. Redigerad 19 november, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Inget .. samma här. Redigerad 19 november, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Ja, den finns inte. Den ända Msn Messenger som finns är under poppular downloads och det är 7,5 .. det är iaf vad jag har sett, men jag är ju inget data snille. JAG SKICKADE EN LÄNK TILL MS HEMSIDA DÄR MAN KUNDE TANKA DEN DITT SMARTA!! VAFAN LÄS INLÄGGEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) . http://download.microsoft.com/download/e/5...senger_Beta.exe Inte skälva filen, den måste ju finnas på hemsidan, vem som helst kan väl ändra på filen så att det ser ut som att det är från microsofts hemsida(?) Edit: ojdå ^^ Redigerad 19 november, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 JAG SKICKADE EN LÄNK TILL MS HEMSIDA DÄR MAN KUNDE TANKA DEN DITT SMARTA!! VAFAN LÄS INLÄGGEN!! Shhh, jag skulle skriva inlägget, men så var jag tvungen att göra en sak och ja, resten kan du nog tänka ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 JAG SKICKADE EN LÄNK TILL MS HEMSIDA DÄR MAN KUNDE TANKA DEN DITT SMARTA!! VAFAN LÄS INLÄGGEN!! Ojski pojksi kaptenski! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Ojski pojksi kaptenski! Ja, där sjönk jag ännu mer i respekt. Ok. Men jag blev irriterad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Ja, där sjönk jag ännu mer i respekt. Ok. Men jag blev irriterad Den du skickade va ju bara en länk till programmet.... Redigerad 19 november, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Ja, där sjönk jag ännu mer i respekt. Ok. Men jag blev irriterad Trodde att typ, något viktigt hade gått sönder för dig, eller nyvaken.. Iaf, du har ej sjunkit i respekt, bara.. nått @aikjonas12: worrdi! Redigerad 19 november, 2005 av Moongoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Med risk för att jag låter tjatig, någon som har starkare bevis en detta? http://download.microsoft.com/download/e/5...senger_Beta.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Med risk för att jag låter tjatig, någon som har starkare bevis en detta? http://download.microsoft.com/download/e/5...senger_Beta.exe Det där är ju klienten 8.0.. Vart vill du komma? Det är ju det vi diskuterar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Det där är ju klienten 8.0.. Vart vill du komma? Det är ju det vi diskuterar ! Men, asså om jag får hemsidan där den länken kommer ifrån så tvivlar jag inte en sekund(om det är microsofts hemsida). Varför skrev den där nättidningen att det va fake då (visst kan dom faka men varför liksom...?!) Det det kan ju vara ett skin som dom luras med och döper det till 8.0 beta Redigerad 19 november, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Men, asså om jag får hemsidan där den länken kommer ifrån så tvivlar jag inte en sekund. Varför skrev den där nättidningen att det va fake då (visst kan dom faka men varför lixom...?!) Tror du att Microsoft skulle lägga upp en lägga upp en falsk klient på sin sida? Hör du inte hur det låter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Tror du att Microsoft skulle lägga upp en lägga upp en falsk klient på sin sida? Hör du inte hur det låter? Nej det tror jag inte, men det är väl inte så svårt att döpa om t.ex "mitt_egna_skin.exe" till ett trovärdigt namn som "http://download.microsoft.com/download/e/5...senger_Beta.exe" ? Edit: finns det några nya funktioner? Redigerad 19 november, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Unable to bind to port 1863, Please double check if you are running any other proxies ... wtf betyder det? Att MSNP13 Downgrader v1.0 BETA 1 (jag tänker envisas med det fullständiga namnet ) redan körs. Nej det tror jag inte, men det är väl inte så svårt att döpa om t.ex "mitt_egna_skin.exe" till ett trovärdigt namn som "http://download.microsoft.com/download/e/5...senger_Beta.exe" ? Att byta namn är enkelt. Att lägga upp det på M$'s server är svårare! EDIT: För att du inte ska fortsätta n00ba dig: Man kan inte ha / i filnamn. En internet-address kan tolkas så här: http://servern/mapp1/mapp2/osv/filens_namn EDIT: Min 600:de post!!!!!!!!!! Redigerad 20 november, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Till min lilla Kahle ;D http://rapidshare.de/files/7860234/MSN_Messenger.rar.html Tack älskling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Att MSNP13 Downgrader v1.0 BETA 1 (jag tänker envisas med det fullständiga namnet ) redan körs. - _ - Alltså, Kör jag "installeringsprogrammet för pathcen" eller är "patchen redan installerad" eller .. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Att MSNP13 Downgrader v1.0 BETA 1 (jag tänker envisas med det fullständiga namnet ) redan körs. Att byta namn är enkelt. Att lägga upp det på M$'s server är svårare! EDIT: För att du inte ska fortsätta n00ba dig: Man kan inte ha / i filnamn. En internet-address kan tolkas så här: http://servern/mapp1/mapp2/osv/filens_namn Okej, då har jag fått klart för mig Men jag är fortfarande inte helt övertygad okej, får väl ge mig då... Redigerad 19 november, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 - _ - Alltså, Kör jag "installeringsprogrammet för pathcen" eller är "patchen redan installerad" eller .. ? Finns inget installationprogram. Downgradern finns i ett zip-arkiv, och måste köras varje gång du vill logga in. När den körs, står det 13 i en röd ring längst ner till höger på skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Finns inget installationprogram. Downgradern finns i ett zip-arkiv, och måste köras varje gång du vill logga in. När den körs, står det 13 i en röd ring längst ner till höger på skärmen. Jasså .. det säger du. Bah, msn web messenger är det ända jag fattar .. och kanske 7,5 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts