Jazz Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Mycket till förklaring... Jag laddar ner programmet, installerar det, instalerar patchen, trycker "Sign In" inget händer ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Läs igenom mitt inlägg först... Om jag förstod vad som stod där skulle jag gärna göra det. Så jag gav en förklaring på två saker som jag vet fungerar för att köra 8.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Fungerar 8an att köra parallellt med 7.5? Redigerad 19 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Uh, fan, skulle nog inte ha laddat ner detta.. Kan inte man ändra så att kontakterna inte har så jävla stora rutor? :'( Redigerad 19 november, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Fungerar 8an att köra parallellt med 7.5? Nej, För man måste installera MSN på en speciell plats på datorn. Dvs under c:/program/msn messenger. Tyvärr @Sikorka, Jo.. Klicka på : Redigerad 19 november, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Nej, För man måste installera MSN på en speciell plats på datorn. Dvs under c:/program/msn messenger. Tyvärr @Sikorka, Jo.. Klicka på : Men då blir det feta "Grupp" och "kontakt" rutor.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) SlewME: 1. I mitt inlägg har jag en länk där man kan ladda ner WLM direkt från M$ (=Microsoft). Jag länkar även till MSNP13 Downgrader, som ersätter "patchen". Fördelen är att din "patch" inte går att stänga utan att logga ut. I dadoctor.net's licensavtal står det förövrigt att du inte får ladda ner något från de. 2. Det går visst. Man öppnar helt enkelt Installern med * zip-program, extraherar till * plats, högerklickar på qmgr.inf och installerar den. EDIT: @Sikorka: Tools-->Options-->General-->Expand contacts when my mouse cursor hovers over them. Redigerad 19 november, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Skulle inte nån vänlig själ med 8.0 instalerat kunna rara ner hela mappen och skicka till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Skulle inte nån vänlig själ med 8.0 instalerat kunna rara ner hela mappen och skicka till mig? Jag skulle kunna om det inte vore så att jag avinstallerade det -.- Kan installera det sedan på en annan dator och rara det om ingen annat gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Ahh snällt av dig ifall du orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Ahh snällt av dig ifall du orkar Till min lilla Kahle ;D http://rapidshare.de/files/7860234/MSN_Messenger.rar.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 En kompis hade läst nånstans att det bara var ett skin till 7.x. ska fråga honom vart han läste det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Fake! sorry dubbelpost Redigerad 19 november, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag är emot nya MSN-versioner av ren princip, och detta verkar inte alls särskilt kul. Fuck yeah, heja nostalgi och gammelmodighet! Wórd. Jobbigt med alla nya versioner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Unable to bind to port 1863, Please double check if you are running any other proxies ... wtf betyder det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Fake! sorry dubbelpost Hur förklarar du då att Microsoft har den på sin hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Hur förklarar du då att Microsoft har den på sin hemsida? Var finns den på deras hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Var finns den på deras hemsida? Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Ja? Ja... vart på microsofts hemsida finns betan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Ja... vart på microsofts hemsida finns betan? . http://download.microsoft.com/download/e/5...senger_Beta.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts