Gtamama Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Att det finns ett piratskydd installerat i det. Som jag förövrigt Vad menar du med pirat skydd. Kan man inte skicka nedladdade filer?? Hur tar man bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Vad menar du med pirat skydd. Kan man inte skicka nedladdade filer?? Hur tar man bort det? Piratskydd skriver man ihop och inte pirat skydd. Det är ett skydd som gör att man i princip bara kan skicka bilder och textfiler. Allt annat är mer eller mindre spärrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Nackdelar: Att man kan skicka Vibbar. Att man kan skicka Blinkningar. Att det finns ett piratskydd installerat i det. Som jag förövrigt tagit bort. MSN idag. Mitt MSN space. (Vafan? Blanda svenska och engelska. Fyfan) Reklam. Paket. Ljudklipp. Allt det där du rabblat upp går att ta bort, lätt som en plätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Piratskydd skriver man ihop och inte pirat skydd. Det är ett skydd som gör att man i princip bara kan skicka bilder och textfiler. Allt annat är mer eller mindre spärrat. Man kan ju gå runt det om man går direkt till Mina mottagna filer-mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Allt det där du rabblat upp går att ta bort, lätt som en plätt. Jag vet det. Messpatch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Vart laddar man ner MSN 8.0 betan på svenska. Hittar inte. Har provat google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Vart laddar man ner MSN 8.0 betan på svenska. Hittar inte. Har provat google Den finns inte på Svenska har vi ju sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Den finns inte på Svenska har vi ju sagt. På engelska då??Vart laddar man ner den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Nackdelar: Att man kan skicka Vibbar. Att man kan skicka Blinkningar. Att det finns ett piratskydd installerat i det. Som jag förövrigt tagit bort. MSN idag. Mitt MSN space. (Vafan? Blanda svenska och engelska. Fyfan) Reklam. Paket. Ljudklipp. Man kan förbjuda att folk skickar Vibbar. Man kan förbjuda att folk skickar Blinkningar. Om det finns ett piraktskydd som man kan ta bort, vad är då nackdelen? MSN idag är inte särskilt störande, där står det tex vilka man fått sina senaste mail ifrån, utan att behöva gå in på sin hotmail inbox. MSN Space? Aldrig hört talas om.. Reklamen störs jag inte av.. Paket är väll ingen nackdel då det faktiskt finns idioter som vill köpa dem, sen behöver du inte köpa dem heller... Ljudklipp tycker iallafall jag är en rolig grej, men kan ha skitkul med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 När kommer hela versionen av 8.0 då? Eller är det inte fastställt? Förresten, jag är tillbaka nu.. Fast har inte fått tillbaka datorn än, snyft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Man kan förbjuda att folk skickar Vibbar. Man kan förbjuda att folk skickar Blinkningar. Om det finns ett piraktskydd som man kan ta bort, vad är då nackdelen? MSN idag är inte särskilt störande, där står det tex vilka man fått sina senaste mail ifrån, utan att behöva gå in på sin hotmail inbox. MSN Space? Aldrig hört talas om.. Reklamen störs jag inte av.. Paket är väll ingen nackdel då det faktiskt finns idioter som vill köpa dem, sen behöver du inte köpa dem heller... Ljudklipp tycker iallafall jag är en rolig grej, men kan ha skitkul med dem. Men lol Så bara för att man kan avaktivera allt detta så är det ingen nackde? Då kan jag säga. Du kan avinstallera hela XP så slipper du virus. Då är virus ingen nackdel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Men lol Så bara för att man kan avaktivera allt detta så är det ingen nackde? Då kan jag säga. Du kan avinstallera hela XP så slipper du virus. Då är virus ingen nackdel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 (redigerad) Nackdelar: Att man kan skicka Vibbar. Att man kan skicka Blinkningar. Att det finns ett piratskydd installerat i det. Som jag förövrigt tagit bort. MSN idag. Mitt MSN space. (Vafan? Blanda svenska och engelska. Fyfan) Reklam. Paket. Ljudklipp. Har inget av det kvar på min. förutom att jag kan vibba andra utan tidspärr, men dom kan ej vibba mig håller mig till 7.5 ett tag till, finns ingen anledninga att uppgradera Redigerad 18 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Bara en fråga... orkar inte göra en topic. När jag skriver till någon så kommer inte medelandet fram. Händer så ofta.. Ngt ni har märkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Tycker att det är fult. Tycker även att det är jobbigt med proxy skyddet. Yuch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 MSN Space? Aldrig hört talas om.. MSN Spaces är någon slags community/blogtjosan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Har inget av det kvar på min. förutom att jag kan vibba andra utan tidspärr, Hur fixar man det igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Hur fixar man det igentligen? Don't tell him for god sake! Don't tell him Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Äckligt fult. 6.2, foo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Don't tell him for god sake! Don't tell him Agree Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts