SlewME Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Det finns mycket som talar för att MSN har valt att göra om hela desigenen på sin chattklient. Vad tycker du? Är det på tiden. Deras förra var enligt mig ingen höjdare. Jag tycker att detta är en klar förbättring men det finns ju mycket som kan förbättras. http://www.beffo.mine.nu/beta/chattruta.gif http://www.beffo.mine.nu/beta/kontaktlista.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Som du säger Sebbe. En klar förbättring. Får väl hoppas iallafall. Tycker jag känner igen den snubben du chattar med där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Själv tycker jag det är skitfult. För övrigt så har det bytt namn till Windows Live Messenger, så vänj er vid att kalla det WLM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Vart kan man hitta detta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Vart kan man hitta detta ? Tror det var nån som skrev upp en länk til det i msn topicen i början av veckan (Kan ha varit tidigare).. Fast det är väl bara en Beta??. Jag gillar inteSend & Search- knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Tror det var nån som skrev upp en länk til det i msn topicen i början av veckan (Kan ha varit tidigare).. Hade jag ingen aning om faktiskt. Nåväl. Jag kan inte säga att det har blivit fulare men i nuläget så finns det ju inte några funktioner jag skiker "Jippie" för dirket. Samma funktioner som tidigare. Det nya är ju designen som jag tycker är 5 gånger så bra än tidigare designer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Såg att det läckte för ett tag sen. Sket i att uppdatera, var så van vid det gamla. Så van vid det gamla utséendet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 (redigerad) Såg att det läckte för ett tag sen. Sket i att uppdatera, var så van vid det gamla. Så van vid det gamla utséendet också. Hatar det gammla utseéndet så jag har andrat på det lite. Nog om 7.5 denna topic är till för 8.0 http://beffo.mine.nu/beta/MSN2.gif För att nästan alla på denna sida är så jävla kåta så suddade jag ut tjejen som är i visningsbilden. Redigerad 18 november, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 För att nästan alla på denna sida är så jävla kåta så suddade jag ut tjejen som är i visningsbilden. Varför suddade du ut dig? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Gulligt namn du hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Nice (?) Kan man ändra skin på det nya eller? Fult om det kommer heta WLM. :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Finns WLM betan att tanka hem på svenska någonstanns? Nån som hittat något sätt att logga in utan att behöva starta upp Downgrader varje gång`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 För att nästan alla på denna sida är så jävla kåta så suddade jag ut tjejen som är i visningsbilden. Varför tog du med henne för och inte en kille? bara för du vill skryta att du har tjejer på msn kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Varför tog du med henne för och inte en kille? bara för du vill skryta att du har tjejer på msn kanske? Eller så hade han den rutan uppe, då är det onödigt att krångla med sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Någon som vet när det kommer att komma ut för allmänheten och inte vara beta och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Varför tog du med henne för och inte en kille? bara för du vill skryta att du har tjejer på msn kanske? För att jag slumpmässigt öppnade en ruta. Även om jag hade öppnat en ruta icke-slumpmässigt så hade jag i alla fall valt ej tjej utav den anledningen att 70% av all reklam är det tjejer på. MSN 8.0 Valde jag en kille. Så sluta tjura. Avundsjuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Någon som vet när det kommer att komma ut för allmänheten och inte vara beta och så? Det släpps när du slutar använda röd text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Jag tycker att 7.5 funkar jättebra, hittar inga nackdelar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Jag tycker att 7.5 funkar jättebra, hittar inga nackdelar... Nackdelar: Att man kan skicka Vibbar. Att man kan skicka Blinkningar. Att det finns ett piratskydd installerat i det. Som jag förövrigt tagit bort. MSN idag. Mitt MSN space. (Vafan? Blanda svenska och engelska. Fyfan) Reklam. Paket. Ljudklipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 SlewME^^ MSN goes Lunar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts