Jazz Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Nästa gång du köper våfflor från "Tre Kockar" var noga med att se upp så du inte fått med någon slags livsform. Det hände mig idag när jag skulle ta ett mellanmål. Precis när jag blandat i vatten och smör, hällde jag i påsens innehåll och vips dimper en insekt ner i skålen. Snacka om att tappa aptiten. > ------ < <- Realistisk skala. So remember kids, to always look out for little bugs in your våffel mix. //Jazz Redigerad 17 november, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Rapportera det och få en fet ersättning. där bästar är iof och sälja storyn till aftonbladet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Nästa gång du köper våfflor från "Tre Kockar" var noga med att se upp så du inte fått med någon slags livsform. Det hände mig idag när jag skulle ta ett mellanmål. Precis när jag blandat i vatten och smör, hällde jag i påsens innehåll och vips dimper en insekt ner i skålen. Snacka om att tappa aptiten. > ------ < <- Realistisk skala. So remember kids, to always look out for little bugs in your våffel mix. //Jazz Fyyyy va najs, vad var det för insekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Rapportera det och få en fet ersättning. där bästar är iof och sälja storyn till aftonbladet Aint got no proof ^^ ... dessutom har jag utplånat den. Annars så skulle jag nog gjort det.. Edit Xemoth: Vet inte, men den var vit och såg ut som ungefär en geting. Redigerad 17 november, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Köpta våfflor, hur gott kan det vara? Våfflors storhetstid är ju mellan 1 och 5 minuter efter "stekningen" Innan dess är dom för mjuka och efter dess för saggiga. Fan va sugen jag blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Köpta våfflor, hur gott kan det vara? Våfflors storhetstid är ju mellan 1 och 5 minuter efter "stekningen" Innan dess är dom för mjuka och efter dess för saggiga. Fan va sugen jag blev Släng in några bin och skalbaggar så blir den perfa. Nä, nu måste jag plugga på mitt matte prov tills imorrn. C ya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Förmodligen en vanlig mjölbagge, vanligt i müsli, mjöl och andra pulvervaror. Även i knäckebrödsförpackningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Samma sak hände för mig när jag var liten, fast då var det en insekt i min havrygrynspåse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jag har hittat en mördarsnigel i en chipspåse. Dock var påsen öppnad och hade legat ute, men det var vidrigt ändå. Jag och en polare tog ett chips ur påsen för att se om dom var goda och när vi skulle hälla upp dem så dimper en snigel ut Har aldrig ätit ur den skålen sen detta hände. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Min klasskompis hittade en skalbagge i maten igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Jag har hittat en mördarsnigel i en chipspåse. Dock var påsen öppnad och hade legat ute, men det var vidrigt ändå. Jag och en polare tog ett chips ur påsen för att se om dom var goda och när vi skulle hälla upp dem så dimper en snigel ut Har aldrig ätit ur den skålen sen detta hände. Så du menar att du och din kompis hittade en chips påse ute och den var öppnad. Och ni tänkte äta? Redigerad 17 november, 2005 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 .hahaha... smidigt att äta saker man har hittat ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Så du menar att du och din kompis hittade en chips påse ute och den var öppnad. Och ni tänkte äta? Nej så trög är jag inte. Påsen hade varit ute då min syster hade ätit ur den någon dag tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Nej så trög är jag inte. Påsen hade varit ute då min syster hade ätit ur den någon dag tidigare. Vad blir det? Köp aldrig en ny? Ät ens en som legat ute i en natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Förmodligen en vanlig mjölbagge, vanligt i müsli, mjöl och andra pulvervaror. Även i knäckebrödsförpackningar. Det där var det enda vettiga du sagt under hela din vistelse här. Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Det där var det enda vettiga du sagt under hela din vistelse här. Grattis! Ehm, ska jag ta det som en komplimang eller vad..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ehm, ska jag ta det som en komplimang eller vad..? Det är upp till dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jag hittade en skalbagge I en kaka en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Det var nog värre med dom som hitta en pille i ketchupen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Det var nog värre med dom som hitta en pille i ketchupen =) Hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts