KalleR Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 (redigerad) Jag blev inte klar idag men imorgon startar den första () tävlingen och på måndag eftermiddag startar en lite roligare tävling där det gäller att ha GTA3 installerat och redo va fan ... då kan inte jag vara med i den roligare tävlingen Men i den i mån så!!! Redigerad 8 mars, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 9 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Jag blev inte klar idag men imorgon startar den första () tävlingen och på måndag eftermiddag startar en lite roligare tävling där det gäller att ha GTA3 installerat och redo Yeah, längtar dit..ska sitta med GTA 3 i högsta beredskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 va fan ... då kan inte jag vara med i den roligare tävlingen Men i den i mån så!!! S.H.I.T!! mitt GTA3 är 15 mil ifrån mig!! hos min brosa!! jag trodde inte man behövde ha GTA3 nå mer....så han fick låna det tills sommarn!! jag ska nog låna det av en kompis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Jag blev inte klar idag men imorgon startar den första () tävlingen och på måndag eftermiddag startar en lite roligare tävling där det gäller att ha GTA3 installerat och redo :'( :'( :'( blä, jag har inte GTA3..... :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Tävling som kräver att man har GTA3 installerat, intressant... Gissar att det kommer bli nåt i stil med att hultan ställer en fråga om t.e.x hur många trappsteg en viss trappa i hamnen har, sen så ska man åka dit och kolla och skriva svaret i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Tävling som kräver att man har GTA3 installerat, intressant... Gissar att det kommer bli nåt i stil med att hultan ställer en fråga om t.e.x hur många trappsteg en viss trappa i hamnen har, sen så ska man åka dit och kolla och skriva svaret i forumet. men jag kan inte vara med, för jag har inte GTA3... :'( annars verkar den tävlingen vara intressant.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Speak Swedish so we can understand what you say! översatt från tyska till engelska och spanska till engelska och lite engelska till svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 översatt från tyska till engelska och spanska till engelska och lite engelska till svenska. Nödvänding å dra upp tråden för en sån sak! Necesario... Muy bueno... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Nödvänding å dra upp tråden för en sån sak! Necessary... Very good... översatt till engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts