skribb Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 hallå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Inga koder idag heller Tänk om jag skickade till fel adress, ska kolla upp det :"> Dom har lovat oss koder iaf men det vore kul att ha dom till helgen så vi kunde köra en liten tävling... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Har fått uppgifter nu, koderna kommer idag eller på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Har fått uppgifter nu, koderna kommer idag eller på måndag. Hoppas dom kommer idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Hoppas dom kommer idag. Tror ej det men man vet ju aldrig. Om något företag säger två datum ska man alltid gå på det senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Tror ej det men man vet ju aldrig. Om något företag säger två datum ska man alltid gå på det senare Va inte så negativ, Mr. Hultenius. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Fick nyss alla koderna men jag ska iväg och göra en insats för klassens lag i en innebandyturnering om några timmar och det lär ta hela kvällen (och en rejäl bit in på natten om vi lyckas bra ) Får fixa en tävling imorgon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 (redigerad) Fick nyss alla koderna men jag ska iväg och göra en insats för klassens lag i en innebandyturnering om några timmar och det lär ta hela kvällen (och en rejäl bit in på natten om vi lyckas bra ) Får fixa en tävling imorgon... Okay... *längtar to i morrow* A qué hora sake ek próximo avión papa Posadas? MIN 1015 POST!!! Redigerad 7 mars, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Okay... *längtar to i morrow* A qué hora sake ek próximo avión papa Posadas? MIN 1015 POST!!! Hable sueco así que podemos entender lo que usted dice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Hable sueco así que podemos entender lo que usted dice! Öhh.. Så bra é ja inte. Tänk på att ja bara går i femman.. :"> Men hable é väl typ, prata, pratar. Hehe.. Servicios = Toaletter Venta = Realisation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 prata svenska tack, så alla förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 prata svenska tack, så alla förstår Ja! Fest deutsch ist sehr besser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 prata svenska tack, så alla förstår Det var precis det jag skrev åt jägarn, fast på spanska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Det var precis det jag skrev åt jägarn, fast på spanska... japp, det gjorde han för jag läser ochså spanska.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Ja! Fest deutsch ist sehr besser. tyska är inte bättre... jag hoppade av efter 2 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Jaja det här handlade faktiskt inte om språk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 japp, det gjorde han för jag läser ochså spanska.... Jag läser tyska... http://babelfish.altavista.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Jag läser tyska... http://babelfish.altavista.com/ Tolken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Har den här tråden spårat ut eller vad?..jag ser fram emot tävlingen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Jag blev inte klar idag men imorgon startar den första () tävlingen och på måndag eftermiddag startar en lite roligare tävling där det gäller att ha GTA3 installerat och redo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts