Hultenius Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Jag ska beställa via GTAsajten, kostar det nåt att förboka? Nej, självklart inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 så de e bara att förboka nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 4 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Kan man förboka nu eller?isåfall var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Vänta tills ikväll så kommer jag att skriva en nyhet om det! Ska bara fixa lite med CDON först och göra lite jämförelser med andra försäljare av VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 weee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 jag väntar....lalalalalalla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Vänta på du bara Jag har inte fått några koder än men jag skriver ändå en nyhet om det lite senare... Fick dock en STOOOR logotype på 806x559 pixlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Dagens lol: Det är billigare att beställa Vice City: PC via CDON än att köpa GTA3: PC via spelbutiken.se. (Med frakt inräknat på båda varorna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Dagens lol: Det är billigare att beställa Vice City: PC via CDON än att köpa GTA3: PC via spelbutiken.se. (Med frakt inräknat på båda varorna) lol, den var ju bra! tror de att de får många kunder på det sättet?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Sorry, kom på att man måste uppge fri-frakt-koden direkt när man beställer VC... Alltså måste jag först få koderna och annordna en kort/snabb tävling. Men jag tror det är lugnt med tiden, det är ju 2,5 månader kvar och det lär räck om man förbokar 1 månad innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Haha, roligt hultan!! Ja längtar redan till tävlingen och till FÖRHANDSBOKNINGEN!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 aaaaaah, ja me... härliga tider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 aaaaaah, ja me... härliga tider Remember, Hultenius is eve... Ja, ni fattar iaf vad jag menar Jag längtar efter tävlingarna... Ja gillar tävlingar! Men ta inga frågor om VC, vi PC:are kan ju inte sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 varför inte? vem var det som fick 46 rätt av 50 på förra tävlingen utan att ha spelat VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 varför inte? vem var det som fick 46 rätt av 50 på förra tävlingen utan att ha spelat VC? hmm? låt mig gissa....Arvid?!! nä, jag vet att det var du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 varför inte? vem var det som fick 46 rätt av 50 på förra tävlingen utan att ha spelat VC? det var ju inte bara vc frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Inga koder idag heller... Men jag har ingen bra tävling på gång heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Inga koder idag heller... Men jag har ingen bra tävling på gång heller synd, :'( , hoppas det kommer nån idé snart..... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Du kan alltid g e dom till mig. Nä kan du inte ha nått litet quiz om GTAsajten eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Inga koder idag heller... Men jag har ingen bra tävling på gång heller slamra ihop lite frågor om olika spel, eftersom du får koderna av CDON... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts