siggge Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Ska man kunna förbeställa GTA VC till PC här på GTAsajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Japp, självklart Om inget konstigt händer blir det förhoppningsvis genom CDON. De är stabila med bra kvalité och man får alltid deras varor på realeasedatumet om man förbokat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 dom är ju dyra....är inte webbhallen bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 23 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Japp, självklart Om inget konstigt händer blir det förhoppningsvis genom CDON. De är stabila med bra kvalité och man får alltid deras varor på realeasedatumet om man förbokat. Härligt!Det brukar ta ett tag innan spelen kommer till stans affärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 dom är ju dyra....är inte webbhallen bättre? Jag skulle gärna vilja samarbeta med dom men de har inget system för sånt. Dessutom är bara prisskillnaden 10 kr om man jämför GTA3 (PC) mellan de båda butikerna. GTA VC (PS2) skiljer det dock hela 50 kr... men vi får se, CDON kanske är billigare på PC-spel? Sen så fick jag dålig erfarenhet av webhallen då VC släpptes, alla som inte hade förbokat det minst 3 veckor innan releasen fick det en hel vecka senare! Sånt svider! På spelbutiken.se där spelet var billigast fick alla som förbokade vänta 3 veckor, skandal! CDON hade dock inga problem alls och alla som beställde därifrån fick VC första dagen Det är alltså värt att betala några tior extra på tillförlitlighet och kvalité Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Jag skulle gärna vilja samarbeta med dom men de har inget system för sånt. Dessutom är bara prisskillnaden 10 kr om man jämför GTA3 (PC) mellan de båda butikerna. GTA VC (PS2) skiljer det dock hela 50 kr... men vi får se, CDON kanske är billigare på PC-spel? Sen så fick jag dålig erfarenhet av webhallen då VC släpptes, alla som inte hade förbokat det minst 3 veckor innan releasen fick det en hel vecka senare! Sånt svider! På spelbutiken.se där spelet var billigast fick alla som förbokade vänta 3 veckor, skandal! CDON hade dock inga problem alls och alla som beställde därifrån fick VC första dagen Det är alltså värt att betala några tior extra på tillförlitlighet och kvalité VIce city kan aldrig bli för dyrt! åtminstående för dom som får vänta 6 månader extra :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 på spelbutiken fick dom som bokat tidigt spelet efter 1 vecka eftersom att dom inte fick en leverans förrän den 11. jag fick dock vänta länge (3 veckor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Ja ska f*n förboka Vice City: PC... ar aldrig förbokat ett spel förut! Så Vice City: PC blir kanske de första... Åhh... *längtar redan* ----- Hunter fyller år imorgon ----- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Kan man förbeställa Vice City än?? Isåfall tvekar jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Kan man förbeställa Vice City än?? Isåfall tvekar jag inte.. JAAA! Idag har CDON lagt ut det på förbokning! Vänta lite med att förboka den bara, jag måste bara kontakta CDON och kolla om GTAsajten kan få några förmåner. Jag tror inte vi får det men det är aldrigt dumt att fråga, dessutom ska jag försöka att pressa ner priset lite då det just nu ligger på 589 kr (lite högt enligt mig...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 JAAA! Idag har CDON lagt ut det på förbokning! Vänta lite med att förboka den bara, jag måste bara kontakta CDON och kolla om GTAsajten kan få några förmåner. Jag tror inte vi får det men det är aldrigt dumt att fråga, dessutom ska jag försöka att pressa ner priset lite då det just nu ligger på 589 kr (lite högt enligt mig...). JIPPIE!!! HEJA HULTANIS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 YEEES!! Nu har dom sänkt från 589 kr till 429 kr Hoppas dom gjorde det efter att jag skällt ut dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 YEEES!! Nu har dom sänkt från 589 kr till 429 kr Hoppas dom gjorde det efter att jag skällt ut dom hehe , vad bra att priset är sänkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 YEEES!! Nu har dom sänkt från 589 kr till 429 kr Hoppas dom gjorde det efter att jag skällt ut dom Vääääj!! När kan man förhandsboka? Remember, Hultenius Is Everything Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 JAAAAAAAAAAAAAAAAAA (igen)!!!! Fick nyss mail från CDON, de kommer att sponsra oss med massor av fri-frakt-koder (värde 29 kr st) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Vääääj!! När kan man förhandsboka? Imorgon tror jag, kanske redan ikväll... jag måste bara få alla koderna först... Sen måste jag komma på några bra tävlingar också för även om vi får 48 koder så är det en begränsning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Imorgon tror jag, kanske redan ikväll... jag måste bara få alla koderna först... Sen måste jag komma på några bra tävlingar också för även om vi får 48 koder så är det en begränsning Du ska göra 48 tävlingar nästan så vinner man en "fri frakt" grej.. De passar bra. 1:a pris: 1 kod och 3 veckors Super Member 2:a pris: Tröst och 2 veckors Super Member 3:e pris Tröst och 1 veckas Super Member I say it again: Remember, Hultenius Is Everything! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 3 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Imorgon tror jag, kanske redan ikväll... jag måste bara få alla koderna först... Sen måste jag komma på några bra tävlingar också för även om vi får 48 koder så är det en begränsning Ojojoj, härligt!Lätt att man ska beställa det genom GTAsajten..hoppas det är många fler som ska det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Japp, men jag tror inte att vi kommer att sälja 50 kopior så det kommer typ bli "köp genom GTAsajten och få 30kr rabatt" Men tänk er, ett toppenspel för 429kr med frakt inräknat och på samma gång en donation till GTAsajten på ca 21kr! Kan det bli bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Japp, men jag tror inte att vi kommer att sälja 50 kopior så det kommer typ bli "köp genom GTAsajten och få 30kr rabatt" Men tänk er, ett toppenspel för 429kr med frakt inräknat och på samma gång en donation till GTAsajten på ca 21kr! Kan det bli bättre? Jag ska beställa via GTAsajten, kostar det nåt att förboka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts