Shady_4_life Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Hej undrar när realese datumet för PSP va i sverige??? asså vilket datum kom PSP ut i butikerna i sverige??? och PSP står väl för : playstation portable?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Kolla spelsidor. Mjo PSP playst... port.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Första september. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Hej undrar när realese datumet för PSP va i sverige??? asså vilket datum kom PSP ut i butikerna i sverige??? och PSP står väl för : playstation portable?? Ja det står för playstation portable Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Första september. 1a september??!?! PSP släpptes väl LÅNGT innan det i sverige?? har för mig att det va i juni, juli?! jag MÅSTE veta EXAKT datum!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 jag MÅSTE veta EXAKT datum!! Varför? Kommer maffian ha ihjäl alla du känner om du inte får veta, eller? Googlaisera bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Hur fan visste du det ? e du med i maffian nämen jag e med i en tävling där man kan vinna ett PSP..brukar inte va med på sånt men ville försöka iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Hur fan visste du det ? e du med i maffian nämen jag e med i en tävling där man kan vinna ett PSP..brukar inte va med på sånt men ville försöka iallafall.. Nej den blev försenad till den första september Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Den kom ut i USA och Japan tidigare, men 1 september i Europa btw, är det EKO du tävlar med? Redigerad 17 november, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Den kom ut i USA och Japan tidigare, men 1 september i Europa btw, är det EKO du tävlar med? Haha, klart jag tävlar med EKO :"> tack för hjälpen alla frågorna: vad står PSP för?: PlayStation Portable Vilket Datum släpptes PSP i sverige: Första September ajaa..hoppas datumet e rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Haha, klart jag tävlar med EKO :"> tack för hjälpen alla frågorna: vad står PSP för?: PlayStation Portable Vilket Datum släpptes PSP i sverige: Första September ajaa..hoppas datumet e rätt Nu är det bara den dumma formuleringen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Nu är det bara den dumma formuleringen också Exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Är det någon som vet om det finns att köpa psp tomma skivor ifall man vill ladda ned spel och bränna?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Är det någon som vet om det finns att köpa psp tomma skivor ifall man vill ladda ned spel och bränna?? :'( Nädu, UMD skivorna används ju bara till PSP så jag tror knappast Sony släpper bränbara UMD:s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts