Azore Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jag tror på ägget. Det är mer logiskt att ett ägg blir till än att en höna skulle bli det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ägget såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 En dinosaurie sätter på en fågel som lägger ett ägg: Voila, ett hönsägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Tror väll att det kom hönsägg först o så kläcktes det tuppar o hönor..iaf vad jag tror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 ... *Bitchslap* Jag är ateist till grunden. Vetenskapen är det enda rätta. True. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Som de amerikanska skolor som förbjuder Darwins lära? Ja si di där amerikanerna förstås... Vote: Omeletten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Hönan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Alla som säger ägg, kan gud lägga ägg? Gud skapade alla djur bla bla bla, och då skapade han ju förmodlingen hönan, sen lägger hönan ägg och så blir det kycklingar om det inte slutar på tallriken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 ÄGG!!! usch ja hatar att äta ägg men endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jag tror på ägg, för det sa Anders. Han berättade inte varför, men han sa att det var så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Det måste vara ägget, jag menar ett ägget måste ha utvecklats genom evolutionens gång också knäcktes det och vad stog där: jo hönan........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Hönan. Eller snarare det djur som la det första ägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Det måste vara ägget, jag menar ett ägget måste ha utvecklats genom evolutionens gång också knäcktes det och vad stog där: jo hönan........ Nej kycklingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Osäker, men votade ägg. Ägg är gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Det måste vara ägget, jag menar ett ägget måste ha utvecklats genom evolutionens gång också knäcktes det och vad stog där: jo hönan........ Nej. Där stog ett litet Gtagamermonster som går och äter upp alla små barn på natten. Där står han med sin min: Alla barnen som sätt "Ringaren i notre dame" blir livrädd, och alla barn som inte har sätt "Ringaren i notre dame" blir dödsrädda Redigerad 17 november, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Vote: Ägget Ägget borde ha kommit först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Vote: Ägget Ägget borde ha kommit först Som att säga. Bananen borde ha kommit före bananskalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 ÄGG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ägg ägg mera ägg. Ät mer ägg så får du skägg. Onödiga inlägg onödiga inlägg. Posta mer onödiga inlägg så får vi denna onödiga topic stängd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ägg ägg mera ägg. Ät mer ägg så får du skägg. Onödiga inlägg onödiga inlägg. Posta mer onödiga inlägg så får vi denna onödiga topic stängd Ändå är det bara du som skriver inlägg som inte hör till tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts