kattälskaren Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ja, vilken kom först? Själv tror jag på hönan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Hönan såklart Vote: hönan btw, var är alternativet: "vet inte/bryr mig inte"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Inget om man ska tro på Evolutionen! Redigerad 17 november, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Inget om man ska tro på Revolutionen. Evolutionen? Röstar på ägget. Ett ägg kan nog bli till av sig själv på något sätt men knappast en höna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Evolutionen? Röstar på ägget. Ett ägg kan nog bli till av sig själv på något sätt men knappast en höna. Ändrade till det innan du skrev ditt inlägg. Så REDIGERA ditt inlägg!! Varför jag skrev fel först var för att jag inte kom på namnet sedan så tänkte jag lite för en gång skull och kom på det enda rätta. Jag redigerade 54 och du ostade ditt 56.. Redigerad 17 november, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ägget som kom från en utvecklingsstörd pippifågel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ägget. Dinosaurieägg fanns långt innan hönor fanns. Höhöh. Nej, men seriöst. Ett ägg behöver ju inte vara en stor rund grej, jag tänker mig som att det började som nåtot litet slaskigt mojs, som lååångsamt utvecklades, till ett ägg. För hur många gånger utvecklas något till en levande skapelse direkt? Ja, om ni förstår vad jag menar, svårt att förklara. *Kryper med tårar i ögonen ihop i fosterställning och lägger sig i ett mörkt hörn* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ägget Det har muterats från något annat djur så hönan blir till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Tuppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Hönan chansar jag på... "gud" skapade ju Eva och Adam, och inte några människoägg, så jag chansar på hönan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Hönan chansar jag på... "gud" skapade ju Eva och Adam, och inte några människoägg, så jag chansar på hönan Bah, Adam och Eva är trams. Skulle vi grunda oss på det skulle vi alla vara dom mest missbildade varelser på jordens yta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Hönan chansar jag på... "gud" skapade ju Eva och Adam, och inte några människoägg, så jag chansar på hönan ... *Bitchslap* Jag är ateist till grunden. Vetenskapen är det enda rätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Bah, Adam och Eva är trams. Skulle vi grunda oss på det skulle vi alla vara dom mest missbildade varelser på jordens yta. Som de amerikanska skolor som förbjuder Darwins lära? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 ... *Bitchslap* Jag är ateist till grunden. Vetenskapen är det enda rätta. Fan va rätt du har. Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Ägget. Fanns ju andra ägg innan hönsägget. Så det finns ett riktigt svar... Ägget! Låst?! Redigerad 17 november, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 ... *Bitchslap* Jag är ateist till grunden. Vetenskapen är det enda rätta. Varför tror du att jag gjorde " framför och efter gud? Sånt är bara trams ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ägget. Dinosaurieägg fanns långt innan hönor fanns. Höhöh. Du tog mitt skämt :'( Vote: Ägget, eller typ små organismer som utvecklades till hönor som sedan lägger ägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ägget. Dinosaurieägg fanns långt innan hönor fanns. Höhöh. Dang you, you lil' rascal, det där skulle ju jag säga. GOSH DARN YOU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Vetenskapen är det enda rätta. W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts