Shady_4_life Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jag vill inte verka respektlös mot alla som jobbar på denna sidan, men jag tycker att vi alla har rätt till vår åsikt..! Jag personligen, tycker att "warez" regeln på på denna sidan är barnslig, vad stör det?? Jag vet många andra sidor som tillåter det.. om inte på huvudsidan, så på forumet iallafall!! Om man inte får prata om det här,så kan ni väl göra en sektion där man kan snacka "warez"??! vad tycker ni andra medlemar om denna regel?? om ni är vänliga att ge oss anledningarna till varför vi inte får snacka warez här!! [ för er som inte vet vad "Warez" är, så är det när folk snacka om var man kan ladda hem spel, musik ect. ] TACK för mig!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Om du läser mitt svar i NFS-tråden så förstår du varför regeln finns. och hade du läst mitt svar hade denna tråden/pollen varit väldigt onödig. Låst! Haha [ för er som inte vet vad "Warez" är, så är det när folk snacka om var man kan ladda hem spel, musik ect. ] ^^ snacka om att du inte har nån koll alls på vad warez är Redigerad 17 november, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts