SlipKnoT666 Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Hej, finns det nån modd eller liknande så man får dom vita elviskläderna och frisyren som fotgängarna har på sig? Har testat att sökt men hittar inget. Tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Hej, finns det nån modd eller liknande så man får dom vita elviskläderna och frisyren som fotgängarna har på sig? Har testat att sökt men hittar inget. Tack för svar Firssan fins ju iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Man kan ha den outfiten som player 2 i Las Venturas (PS2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Man kan ha den outfiten som player 2 i Las Venturas (PS2) Jo...synd att man inte kan vara båda två elvis killarna, LV suger som MP ställe tycker jag personligen edit: Man kan bara vara den blåa elvisen på MP tror jag Redigerad 17 november, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Jo...synd att man inte kan vara båda två elvis killarna, LV suger som MP ställe tycker jag personligen edit: Man kan bara vara den blåa elvisen på MP tror jag Okej, fast jag har pc och det har väl inte multiplayer tror jag Men borde det inte gå att kompiera ut kläderna med imgtool eller liknande och sen byta ut dom mot nått annat i en affär Tack för svaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts