Mahalo Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Guerilla Unit, annars? Hm. Men det står iofs gorilla på deras klädesmärke, nu blir jag förvirrad. Jag tror inte Fiddy själv vet vad G:t står för G-g-g-g-g-g-g-g- vem fan bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Bah, töntiga jefla machofittor hela bunten. Humbug. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Haha, nej, det står för "Guerilla", inte "Gorilla"... don't you worry your cute little head. EDIT: Ehm... efter ett Wikipedia-besök är jag faktiskt konfunderad, också. Hade fått för mig att de kallade sig "Guerilla-Unit", men alla faktiska källor menar att de namngett sig själva efter primater. Jahapp. Gorilla är en hiphopterm. Mer vet jag inte. Förmodligen har det med stora biffiga män att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Gorilla är en hiphopterm. Mer vet jag inte. Förmodligen har det med stora biffiga män att göra. Ja det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Aa, nått sånt där .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Men det kanske har flera betydelser, som de har kommit på i efterhand? Jag tror det står för Gangsta-united Eller Gorilla- united då. Redigerad 20 november, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Vote: Vet inte ...för att jag inte vet btw, nån annan som läste senaste numret av rocky när han intervjuar the game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Vote: Vet inte ...för att jag inte vet btw, nån annan som läste senaste numret av rocky när han intervjuar the game? "I don't fucking need fiddy cent, fiddy cent ain't shit! I don't fuckin' need 'im!" "Fan, jag kommer dö här inne med den här jävla dåren..." Redigerad 22 november, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts