YooSho Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Ja läste lyrics till den "rikitga" 300 bars & and Runnin. Den verkar hyfsat bra. Den e ganska bra, tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Jag votade G-Unit. Mest för att 50 Cent är så jävla het, och visar sig utan tröja i nästan alla sina videos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Ingen av dom, hela grejen e löjlig Vad fan betyder det då?? Gay unit vs. Gay you not? G-Unit eller som de på riktigt heter Gangsta-Unit som leds av 50 cent. The Game tillhörde G-Unit en tid men blev kickad och arg på 50 cent. The Game gjorde därför en kampanj mot G-Unit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
A13 Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Jag votade G-Unit. Mest för att 50 Cent är så jävla het, och visar sig utan tröja i nästan alla sina videos. Det märks att du e tjej .....undrar hur många tjejer det finns på det här forumet :"> ...men du tycker inte att han gör bra musik eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Det märks att du e tjej .....undrar hur många tjejer det finns på det här forumet :"> ...men du tycker inte att han gör bra musik eller? Aaa, tänkte också på det haha, vart lite förvånad alltså när jag såg "han är så het" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 (redigerad) *** ***** * *** Fan dildo i röv?? Edit:Vet inget om detta Vote:vet inte Redigerad 18 november, 2005 av VC_Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Vote: Ingen av dom, hela grejen e löjlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 (redigerad) Det märks att du e tjej .....undrar hur många tjejer det finns på det här forumet :"> ...men du tycker inte att han gör bra musik eller? Jorå, jag älskar hans musik också! Vadfan, har ni inte koll på tjejerna? Det är jag, Icebear, Icecandy och Yoshi_Bruden som är... "aktiva". Och den där staarfall eller vad hon heter... Redigerad 18 november, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 G-Unit eller som de på riktigt heter Gangsta-Unit som leds av 50 cent. The Game tillhörde G-Unit en tid men blev kickad och arg på 50 cent. The Game gjorde därför en kampanj mot G-Unit. Kolla, jag vet mer än en hiphoppare! Det heter Gorilla-Unit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Kolla, jag vet mer än en hiphoppare! Det heter Gorilla-Unit. Heter de gorilla unit så är jag en gorilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Heter de gorilla unit så är jag en gorilla. Men det är ju så!!! HAHAH du är en Gorilla!! OT: inget av dom!! vote G-UnME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
A13 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jorå, jag älskar hans musik också! Vadfan, har ni inte koll på tjejerna? Det är jag, Icebear, Icecandy och Yoshi_Bruden som är... "aktiva". Och den där staarfall eller vad hon heter... Okej då vet jag att det finns 5 "aktiva" tjejer på det här forumet. bra lära om man vill ha skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Sök på google efter gorilla unit? De heter gangsta unit.http://www.google.se/search?hl=sv&q=gangsta+unit&meta= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Sök på google efter gorilla unit? De heter gangsta unit.http://www.google.se/search?hl=sv&q=gangsta+unit&meta= Hahaha, Google is your friend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Sök på google efter gorilla unit? De heter gangsta unit.http://www.google.se/search?hl=sv&q=gangsta+unit&meta= I en låt säger 50 "G stands for gangsta UNIT stands for u niggas in trouble" eller nåt sånt Men de heter Gorilla Unit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Det betyder Gorilla Unit, detta kan man se på dokumentären "Get rich or die tryin"(inte filmen, den här handlar om inspelningen av albumet och allt innan det kom ut i butiken), där en(eller flera) går runt med texten Gorilla-Unit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Då är jag en gorilla då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Guerilla Unit, annars? Hm. Men det står iofs gorilla på deras klädesmärke, nu blir jag förvirrad. Redigerad 19 november, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Haha, nej, det står för "Guerilla", inte "Gorilla"... don't you worry your cute little head. EDIT: Ehm... efter ett Wikipedia-besök är jag faktiskt konfunderad, också. Hade fått för mig att de kallade sig "Guerilla-Unit", men alla faktiska källor menar att de namngett sig själva efter primater. Jahapp. Redigerad 19 november, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Haha, nej, det står för "Guerilla", inte "Gorilla"... don't you worry your cute little head. EDIT: Ehm... efter ett Wikipedia-besök är jag faktiskt konfunderad, också. Hade fått för mig att de kallade sig "Guerilla-Unit", men alla faktiska källor menar att de namngett sig själva efter primater. Jahapp. Nej Det står för Gorilla det står stog det på fiftys tröja när han var med på Saturday Night Live. Guerilla är såna där galningar i djungeln (eller i dimman/ Guerillaz In Da Mist ). Oj såg inte editen Med Gorilla menar dom väl typ såna här livvakter. Ni vet BIFFIGA MÄN I KOSTYM (JA SEXIGT ) Dom kallar man ju Gorillor. Redigerad 19 november, 2005 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts