YooSho Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Min vote: vet inte. Ville bara veta vad ni tycker om hela grejen? jag tror dom flesta kommer vota "Ingen av dom, hela grejen e löjlig" men kanske har fel vi får väll se ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Vote: Ingen av dom, hela grejen e löjlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Jag tycker det är löjligt att dom beefar, de skulle göra bättre musik om de jobbade mera tillsammans istället. Game kanske skulle uppmuntra 50 på att göra riktigt meningsfulla låtar och verkligen jobba på dom istället för att slänga iväg en massa. Visst, hans låtar låter bra, men vill man bli ihågkommen ska man ha nåt att säga. Och då menar jag nåt mer än "I don't give a fuck about The Game". Sen tycker jag The Game är störtlöjlig, G-u-not, lol? Och han håller på hit och dit, ena stunden säger han att beefen är slut, sen fortsätter han själv utan att G-unit har släppt nåt sen han sa den var slut. Redigerad 16 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 I'm fucking confused. Whut? Bara för att jävlas (läs som: inte jävlas, bara vara snäll och gosig... jojo det är farbror Funny det. Kom och sätt er i Funny's knä så får ni *** ***** * ***.) röstar jag på det löjliga alternativet. Alternativet som är utklätt i drag (förhelvete, ser ni inte?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Hahaha visste det, alla skulle tycka det var löjligt, well i don't blame you, jag tycker också det e löjligt, men nu efter the game's 300 bars & running så tror jag inte 50cent förlåter honom ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Okej! har jag missat något? är inte så insatt i hiphop, men det jag vet är att jag inte hade hört The Game fören början av året och då gjorde han en låt med 50 Cent som han nu då tydligen inte gillar, sen släppte väl han en låt med Dr Dre där han rappar om hur han slagit igenom, och i den låten rappar han väl "Curtis Jackson made it and Marshall Mathers made it". Det tolkar jag som att han tycker det är bra att dom kommit upp ur "slummen" och slagit igenom, och alla som vill kan göra detsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ingen av dom, hela grejen e löjlig. Kärlek börjar med bråk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Kärlek börjar med bråk.. Hahaha, skulle faan kunna tänka mig 50cent och The Game tillsammans som bögar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Okej! har jag missat något? är inte så insatt i hiphop, men det jag vet är att jag inte hade hört The Game fören början av året och då gjorde han en låt med 50 Cent som han nu då tydligen inte gillar, sen släppte väl han en låt med Dr Dre där han rappar om hur han slagit igenom, och i den låten rappar han väl "Curtis Jackson made it and Marshall Mathers made it". Det tolkar jag som att han tycker det är bra att dom kommit upp ur "slummen" och slagit igenom, och alla som vill kan göra detsamma. Den låten som The Game sjunger i heter Dreams. Och han sjunger att det var den dröm att jobba med Dr.Dre. Redigerad 17 november, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Och dessa personer är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Och dessa personer är? Några hiphop killar, några av dom e typ wannabe G's (tror jag) det är bara att söka på google om dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Pärsk. Vote : Ingen av dom, hela grejen e löjlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Hahaha visste det, alla skulle tycka det var löjligt, well i don't blame you, jag tycker också det e löjligt, men nu efter the game's 300 bars & running så tror jag inte 50cent förlåter honom ? Alltså 300bars & Runnin vad är det för dizz med den? Ja fick en låt som heter så med The Game, Den är 45 sek lång och ja hör inga namnen i den eller nåt, vilka dizzar han igentligen? Har fel låt eller? JA röstar på The Game för han har N.W.A tatuerat på bröstet.(ja vet ja har sett det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Alltså 300bars & Runnin vad är det för dizz med den? Ja fick en låt som heter så med The Game, Den är 45 sek lång och ja hör inga namnen i den eller nåt, vilka dizzar han igentligen? Har fel låt eller? JA röstar på The Game för han har N.W.A tatuerat på bröstet.(ja vet ja har sett det ) Hahahha du har helt fel låt, 300 bars & runnin e 15-17 min nått .. Redigerad 17 november, 2005 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Hahahha du har helt fel låt, 300 bars & runnin e 15-17 min nått .. Men det är ändå The Game som gjort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Men det är ändå The Game som gjort den. Det var det jag sa om du kollar lite längre upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Null...vetefan vad skiten är...eller, vill iaf inte veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 (redigerad) Ingen av dom, hela grejen e löjlig Vad fan betyder det då?? Gay unit vs. Gay you not? Redigerad 18 november, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 VA? vad överhuvudtaget har dessa "ord"(?) för betydelse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Det var det jag sa om du kollar lite längre upp? Ja läste lyrics till den "rikitga" 300 bars & and Runnin. Den verkar hyfsat bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts