Jump to content

Gäng Områden

Advantage
 Share

Recommended Posts

Tjena jag har tagit över allt hoodsen utom en och jag kan inte se vart den ligger jag hade en sparfil innan som jag hade tagit över alla men den raderades det är en vago hood som jag inte kan se kanske för man inte kan se så stor skillnad mellan dem gröna "Groove Street" och dem gula "Los Santos Vagos" kan ni hjälpa mig jagvet inte vilken det är det hade hänt mig en gång tidigare så jag tänkte mig för att ta över vagos hoods först och jag ser å¨statsen och dem har en kvar och jag ser ingen på mappen jag spelar det på PS 2 plz help me ha det bra allihoppa ///7oscar7

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan ju vara den allra högst upp till vänster på kartan. Vid båtskolan. Där finns det ett Vagos hood.

Men jag hadfe 100% gang control eller va d heter innan ja upptäckte Vago hoods uppe vid Bayside ;)

edit: Det kan vara det där SKITSMALA balla terretoryt uppe vid Vinewood, kolla där, skitliten balla fläck

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det var ingen Balla hood jag saknar 1 vagos hood det är den som är problemet man kan se i alla fall tydligare balla hoodsen ska kolla om det är där ni menar ja det är där fan vad korkat tänkte inte ens på det hahhahah tack så mkt hade glömmt av det dära fan vad dumt tack så mkt i alla fall ;);) tack så mkt :P //7oscar7

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det var ingen Balla hood jag saknar 1 vagos hood det är den som är problemet man kan se i alla fall tydligare balla hoodsen ska kolla om det är där ni menar ja det är där fan vad korkat tänkte inte ens på det hahhahah tack så mkt hade glömmt av det dära fan vad dumt tack så mkt i alla fall :):D tack så mkt :D //7oscar7

Tycker inte det är något vidare svårt att skilja på Grove street och Los Santos Vagos hoodsen :unsure:

@CurunirOfValinor: Jag spelar på PS2 -_-:D

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ju inga andra gäng att döda när man äggggerrr allt!!! :o

Lite små tråkigt!!

Jo det finns.. Varrios Los Aztecas vid Unity Station, dock inte fiender med grove street men dem skjuter på varandra så.. och om du är trött på det kan du alltid ta med dig grove killar till san fierro o försöka döda triads ;) tog några grove killar från LV (Bayside) o Mafian e ju där så jag råder dig inte att åka o försöka göra drive by på mafia killarna :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det finns.. Varrios Los Aztecas vid Unity Station, dock inte fiender med grove street men dem skjuter på varandra så.. och om du är trött på det kan du alltid ta med dig grove killar till san fierro o försöka döda triads :o tog några grove killar från LV (Bayside) o Mafian e ju där så jag råder dig inte att åka o försöka göra drive by på mafia killarna ;)

Mafian finns väl inte på gatorna? Eller har hört mycket om det men har aldrig sett några? Utom med fusket Bifbuzz.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ser mafia killar ut?

Det finns som vanligt 3 olika looks per gangs: En har typ orange jacka som är öppen, svarta handskar och matchande brallor, andra är lite lik en "spännbög" som har tajta kläder och mycket bröstmuskler och den andra ser ut som en hederlig mafia kille i Tuxedo :ermm:

edit: Här får man iallfall se 2 st tydligt

post-31-1132326763.jpg

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns som vanligt 3 olika looks per gangs: En har typ orange jacka som är öppen, svarta handskar och matchande brallor, andra är lite lik en "spännbög" som har tajta kläder och mycket bröstmuskler och den andra ser ut som en hederlig mafia kille i Tuxedo :lol:

edit: Här får man iallfall se 2 st tydligt

Är dom alltid där i Bayside eller brukar hänga där rätt mycket och har aldrig sett dom. Ja har det på PC och ja har heller aldrig haft nått Vagos Hood där heller!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur typ startar man Gang war me Mafia killarna`??

Det går inte, bara med Vagos och Ballas.

Reve: Ibland har jag också sett Mafia i Bayside, ibland också Da Nang Boys och ibland OGF-homies. Ibland också Vagos, men när det är Vagos snubbar där kan du ta över det området.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går inte, bara med Vagos och Ballas.

Reve: Ibland har jag också sett Mafia i Bayside, ibland också Da Nang Boys och ibland OGF-homies. Ibland också Vagos, men när det är Vagos snubbar där kan du ta över det området.

Lite konstigt, min polare har sett Grove street killar han inte kan rekrytera.. i san fierro.. i Santa flores tror jag det var.. sen så varför det är grove killar på Bayside är ju efter man tagit över det från vagos, Mafian e alltid där o muppar, fattar inte varför dem väljer Bayside av alla ställen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite konstigt, min polare har sett Grove street killar han inte kan rekrytera.. i san fierro.. i Santa flores tror jag det var.. sen så varför det är grove killar på Bayside är ju efter man tagit över det från vagos, Mafian e alltid där o muppar, fattar inte varför dem väljer Bayside av alla ställen :P

Jag har sett Mafian där enstaka gånger, oftast Da Nang Boys är där och fjantar sig. Men när området är markerad med en gul liten ruta, då är det Vagos där och då kan man ta över området.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sett Mafian där enstaka gånger, oftast Da Nang Boys är där och fjantar sig. Men när området är markerad med en gul liten ruta, då är det Vagos där och då kan man ta över området.

Ja men det där Vagos Området finns nog bara på ps2. Ja har gang warfare installerat så för mig är det Gäng överallt. Man kan ta över hela kartan! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor