Weener Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Jo, det är så att jag har två frågor angående dels redigering och och så angående detta program, sluta inte läs även om ni använder nått annat redigeringsprogram då ni kanske kan hjälpa mig iallafall. 1 : Jag undrar hur man gör för att ett klipp man har ska gå baklänges, tex ett klipp där jag springer framåt och hoppar över en stock så att det blir att jag springer baklänges, hoppar överstocken balänges och fortsätter springa baklänges. Altså samma sak fast den går åt fel håll. Hur gör man detta i Pinnacle? 2 : Jag undrar om någon vet en sida med gratis Add-Ons eller nya gratisfunktioner till Pinnacle Studio 9 nånstans, jag har googlat och sökt men inte fått något resultat. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 I Pinnacle Studio 8 kunde man göra klippet i fråga långsammare, tror att det gick att dra ned på hastighetsmätaren så pass mycket att det gick baklänges också... annars kan det nog vara jag som är lite baklänges. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Det funkade ju inte så bra, nån annan som har något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Prova om det finns något speciellt program som kan göra om klipp så att de spelas baklänges. It's a long shot, men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Vi har ju Adobe Premiere Pro men det är så djävulskt advancerat- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts