Kane Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Den var bra... den kan få 8/10. Jag tycker ändå Miss This var så jävla grym stuntfilm asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Hur gör du så att bilderna kommer på skyltarna? Antagligen bytt txd'n på den sedan byter han/dom klipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Kolla på den igår. Jävlar hur fan lyckas ni? Bästa stuntfilm ja har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Antagligen bytt txd'n på den sedan byter han/dom klipp Dom kanske "fotoaffärar" ( ) eller med nåt filmredigerings program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Ja, den var verkligen världsklass. Jäkligt snyggt jobbat, 10 av 10 tummar upp! (Ja, jag vet, man har inte 10 tummar, men ändå. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Hehe, jäkligt grym stuntfilm Hur lång tid tog det för er att göra filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Jag tittade på den precis..........nu och jag älskar den så mycket kan se den 1000gånger till av mig 1000000/10 den va fantastisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Antagligen bytt txd'n på den sedan byter han/dom klipp Nope, faktiskt inte... Jag fixade det på själva klippet med hjälp av photoshop. Jag vet inte riktigt hur lång tid den tog att göra. Skulle gissa på att vi började samla stunts ca. 20 dagar innan releasen. Än en gång, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jooo man ser så väl att NRGen är upptrimmad... gubben skakar när dom gasar prices som när man trimmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jooo man ser så väl att NRGen är upptrimmad... gubben skakar när dom gasar prices som när man trimmar Nej, man "duttar" på framåtpilen när man kör. Detta får CJ att luta sig framåt och åka snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Cool video längtar efter att se nya stunts från NÄSTA gta-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kimmencool91 Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Bästa stuntfilm jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts