Jump to content

Stuntfilm, världsklass

Share

Recommended Posts

Medan jag är här på ett "besök" kan jag lika gärna ge er lite underhållning. Jag och stuntcrewet "Twisted Metal Stunters" [TMS], gjorde för inte allt för länge sedan en stuntfilm:

TMS Aftershock (redigerad av mig).

Den har blivit förklarad som en av de tre bästa stuntfilmerna i SA på det största GTA stunting forumet. Nu orkar jag inte förklara mer, kolla på den istället...

Så här ser urprungsposten ut:

The new TMS crew vid is finally here. We´re really sorry for those who have been waiting for it, but there was some problems with the upload.

logo7eb_600910_0.jpg

(Thanks to Nitz for posing in the pic...) :ermm:

High res version (111 MB):

• TGA
    - Thanks to Samurai.

• Filefront

• YouSendIt

Sadly this seems to be Wite´s last SA stunt vid. He´s quite busy now and has decided to stop stunting in SA, therefore he doesn´t have that many stunts in this vid either. Though you will see some of the BEST stunts ever in this vid. Awesome performance is shown by all the stunters, kert6699, Turtle Dick, Sweet (his debut on PC!), wite gangsta and me. Yeah, I know I put big pressure on the crew my self now, but I got some reasons which tell me this is a great vid;

I´ve never put so many hours on editing and collecting stunts as for this vid. I´ve never planned a vid more carefully than in Aftershock. I´ve never rendered a vid in 800x600 before... :P

Enjoy...

Thanks to all crews and everyone here on GTAS. Thanks to all of you who has in any way helped or supported us.

We also want to say thanks for watching.

EDIT: I forgot to mention it in the credits; I use the 10x draw distance mod.

Aja, enjoy.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur fungerar det då? Spelar man in och sen kan man se från olika vinklar eller?

Nu vet jag inte riktigt vilka delar i filmen du pratar om, men jag ska försöka förklara...

För att göra en bra stuntfilm spelar man inte in när man spelar, man spar istället repriserna (*F1 för att se repris *F2 för att spara en repris *F3 för att se den senast sparade reprisen). När man kollar på repriserna kan man flytta kameran runt CJ, så det är en stor del av inspelningen/redigeringen. Sedan använder jag även Cam hack (SA Camera Hack). Då kan du bli som en "spectator" i de festa spel, alltså flyga runt hur som helst. Cam hack användes t.ex. för scenen vid viadukten och introt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor