Bullet Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Årets bazonkas går nog också till pKz xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Jag tycker vi borde ha en "Störst chans att bli bannad 2005". Alltså nån som inte är bannad redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Jag tycker vi borde ha en "Störst chans att bli bannad 2005". Alltså nån som inte är bannad redan. Tror nog jag har en god chans att bli titulerad på den här punkten. Sex varningar av fem möjliga, baby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Tror nog jag har en god chans att bli titulerad på den här punkten. Sex varningar av fem möjliga, baby. Är du stolt eller? mpohaha >) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Jag skulle lätt vinna "Årets neutralaste medlem"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Årets kategorier är: [*]Årets Admin/Moderator [*]Årets quote [*]Årets spammare [*]Årets wise-guy [*]Årets nykomling [*]Årets musikbråk [*]Årets fajt [*]Årets rivaler (två personer) [*]Årets avatar [*]Årets signatur [*]Årets tråd (motivation är ett måste) [*]Årets hjälpande hand [*]Årets mest respekterade medlem(alltså den som "gått upp" mest i "respekt") [*]Årets mest ägda medlem [*]Årets roligaste medlem 1. ARVID 2. Aa, pÅå RoZeNgordeN ja svär DetT finns! Lindström 3. Pottzork 4. *Åtahkommah* 5. I Lol ;D 6. Se 7 7. Negerdunkarna vs. Svartrockarna 8. Cortez vs . pKz 9. Cortez .. Han är så söt med julmössa ;D 10. StellHells 11. Losttråden. Därför att det är mycket bra stämning i den och jag gillar lost 12. ? 13. SlewME 14. *Återkommer* 15. Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Så nu e pKz svartrockare? lär dig innan du uttalar(vet att du menar han)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Ahh fan vad skoj! Och det ska vara många kategorier. Det värmer alltid att se sitt namn någonstans på listan. Här kommer några förslag... Årets sämsta stavare Årets bästa missbrukare av smileys Årets mest fantasilöse medlem Årets misttag Årets mest välförtjänta trådlåsning Årets bästa förolämpning Btw, fixa sluttagen på listan P-C... EDIT Meller, ffs! PM! Jag röstar först när det är bestämt vilka kategorier som ska vara med. Redigerad 16 november, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Den medlemmen som vi saknar mest som lämnade år 2005. Damn, lång titel. Eller hm.. vilka har lämnat 2005? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Den medlemmen som vi saknar mest som lämnade år 2005. Damn, lång titel. Eller hm.. vilka har lämnat 2005? Hmm... En del, men de flesta var personer som ingen bryr sig om så mycket. Däremot kan man ha Årets comeback där finns en del. Typ: StellHell Zcruwen P-C Bah, hjärnsläpp Redigerad 16 november, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Så nu e pKz svartrockare? lär dig innan du uttalar(vet att du menar han)... Klart jag är svartrockare.. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Hmm... En del, men de flesta var personer som ingen bryr sig om så mycket. Däremot kan man ha Årets comeback där finns en del. Typ: StellHell Zcruwen P-C Bah, hjärnsläpp Glöm inte Crice. Eller var det bara för dem som hade stuckit och inte dem som blivit bannade? Redigerad 17 november, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Ehm, det är lite rörigt! P-C när alla kategorier är färdiga. Är det inte bättre att göra ett inlägg klart och tydligt där det står vilka kategorier det är och hur man ska rösta, när resultatet presenteras mm. Egentligen borde det vara lättare att 5-8 utvalda medlemar röstas fram som beslutar vinnarna i de olika kategorierna. Jag tror att din inbox riskerar att sprängas av alla röster annars. Gör en poll där man får rösta fram jurymedlemmarna istället som i sin tur beslutar vinnarna. (Bara ett tips. ) Redigerad 17 november, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ehm, det är lite rörigt! P-C när alla kategorier är färdiga. Är det inte bättre att göra ett inlägg klart och tydligt där det står vilka kategorier det är och hur man ska rösta, när resultatet presenteras mm. Egentligen borde det vara lättare att 5-8 utvalda medlemar röstas fram som beslutar vinnarna i de olika kategorierna. Jag tror att din inbox riskerar att sprängas av alla röster annars. Gör en poll där man får rösta fram jurymedlemmarna istället som i sin tur beslutar vinnarna. (Bara ett tips. ) Det funkar bra så här. Inga fler kategorier nu. Det blir för omständigt. Rösta på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Det funkar bra så här. Inga fler kategorier nu. Det blir för omständigt. Rösta på nu. Årets sämsta stavare/värsta stavning på ett ord tycker jag gott vi kan ha med. För det är ändå något man stöter på varje dag. Eller, ännu bättre: Årets bästa stavare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Så nu e pKz svartrockare? lär dig innan du uttalar(vet att du menar han)... Skrev ju negerdunkare, var ju tvungen att kompensera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Skrev ju negerdunkare, var ju tvungen att kompensera Tyvär så kommer du nu att bli belönad med glitter och glam från pKz då han e glamrocker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Han-som-snackar-mest-skit 2005 Han? I beg your pardon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jag skulle nog bli Årets mest irriterande jävel eller Årets Noob eller nåt Varför inte ta med Årets Hjälpande hand, den som hjälpt flest eller bäst?:"> Du vinner i alla fall pris för bästa signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Han? I beg your pardon? Tjejer är inte tillåtna. Ruinera feminismen! Kvinnor i koppel! Danskar med grytlock på skaftet! *Upp med handen i sann heil hitler frälsning* Euhm, Det blir nog årets mest korkade uttalande... Borde vi inte ha Årets San Andreas Geek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts