GrandTheftCarl Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 100 spänn på att han som startade den här tråden är oskuld (mot hans uttalanden) Så jävla uppenbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Ingen idé med såna här trådar, alla ljuger bara . Vote; Nej. 17 and counting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) Ja visst e man oskuld. Väntar på en speciell tjej, vill ju inte bara göra de me vem som hälst Redigerad 24 november, 2005 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Du skulle inte ha tagit med det svarsalternativet om du blir sårad varje gång någon svarar med det. Förövrigt svarade jag det själv... Fjärde svarsalternativet är ju snudd på sadistiskt? Ja blev inte sårad på riktigt ja bara skoja lite och va menar du med sadistiskt? Och GrandTheftCarl langa hit 100spänn din gröna sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Nää, men nästa vecka blir det nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Eh ja... Vad är det för onormal tråd? Varför skriver jag i den? Härmed förpassar jag mig själv till den djupaste grottan i den mörkaste skogen i det mest avlägsna landet på planeten Saturnus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Ja blev inte sårad på riktigt ja bara skoja lite och va menar du med sadistiskt? Jodå jag förstod att det inte var på allvar, glömde bara sätta dit en ironisk smilie. Den som svarar "Nej jag vill inte" på denna fråga måste väl vara sadist mot sig själv eftersom att få sig en akt är ett av männsikans starkaste begär? Lite komiskt att bara en av hur många som hellst har svarat det svarsalternativet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts