ZliPp Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Självklart är man det. Fast iofs är ju Pani ganska het. Bara jag som fick en bild... ? Ja, jag är oskuld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Varför börjar massa folk bli arga och prata om samhällen? Och ja gjorde inte denna tråd för att skryta. Mest för att ja tyckte det var intressant att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Men, tja, den blåste bort nån gång på sensommar'n. Yeah, right... Ljugare!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Skit du i det ungjävel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Skit du i det ungjävel! Jaja :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Berätta! Har redan gjort en gång tror jag. Men: Jag har altid tänkt att jag vill göra det med när jag får en "riktig" tjej (ingen sån i plast ) så jag höll mig lite. Sen när jag var 18 så träffade jag en tjej. Den dagen vi "officielt" blev tillsammans ringer en tjejkopis och säger att hon hade blivit utkastad (som vanligt) och undrade om hon kunde sova över hos mig. Visst det gick ju bra. Jag är sjukt blyg av mig så jag la mig för att sova i soffan så fick hon sängen. Så gick det typ 15 minuter, sen hör jag en röst i mörkret: - Du, är du alltid så här blyg med brudar? - Nja, ja, eller vaddå? - Ja, vill du inte ha sex? - Jao, det vill jag väl.... :"> Så det sura var att jag höll mig 18 år för att ha en flickvän att göra det med första gången sen sprack det iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Har redan gjort en gång tror jag. Men: Jag har altid tänkt att jag vill göra det med när jag får en "riktig" tjej (ingen sån i plast ) så jag höll mig lite. Sen när jag var 18 så träffade jag en tjej. Den dagen vi "officielt" blev tillsammans ringer en tjejkopis och säger att hon hade blivit utkastad (som vanligt) och undrade om hon kunde sova över hos mig. Visst det gick ju bra. Jag är sjukt blyg av mig så jag la mig för att sova i soffan så fick hon sängen. Så gick det typ 15 minuter, sen hör jag en röst i mörkret: - Du, är du alltid så här blyg med brudar? - Nja, ja, eller vaddå? - Ja, vill du inte ha sex? - Jao, det vill jag väl.... :"> Så det sura var att jag höll mig 18 år för att ha en flickvän att göra det med första gången sen sprack det iallafall... Lyckat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Yeah, right... Ljugare!!! Vad vet du om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Vad vet du om det? Jag ser ALLT! Du är bara inte...sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Nej .. Jag är fortfarande oskuld .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jag ser ALLT! Du är bara inte...sån. Sanningen svider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Sanningen svider. Ja, precis, erkänn nu att du är oskuld. Vem fan har du legat med då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ja, precis, erkänn nu att du är oskuld. Vem fan har du legat med då? Gudrun Schyman eller Lars Ohly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Har redan gjort en gång tror jag. Men: Jag har altid tänkt att jag vill göra det med när jag får en "riktig" tjej (ingen sån i plast ) så jag höll mig lite. Sen när jag var 18 så träffade jag en tjej. Den dagen vi "officielt" blev tillsammans ringer en tjejkopis och säger att hon hade blivit utkastad (som vanligt) och undrade om hon kunde sova över hos mig. Visst det gick ju bra. Jag är sjukt blyg av mig så jag la mig för att sova i soffan så fick hon sängen. Så gick det typ 15 minuter, sen hör jag en röst i mörkret: - Du, är du alltid så här blyg med brudar? - Nja, ja, eller vaddå? - Ja, vill du inte ha sex? - Jao, det vill jag väl.... :"> Så det sura var att jag höll mig 18 år för att ha en flickvän att göra det med första gången sen sprack det iallafall... Lucky shot. Det kan alltså löna sig att vara blyg med brudar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Gudrun Schyman eller Lars Ohly. Haha ja nåt sånt Nej, men mitt ex kanske? Inga fler frågor tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Har redan gjort en gång tror jag. Men: Jag har altid tänkt att jag vill göra det med när jag får en "riktig" tjej (ingen sån i plast ) så jag höll mig lite. Sen när jag var 18 så träffade jag en tjej. Den dagen vi "officielt" blev tillsammans ringer en tjejkopis och säger att hon hade blivit utkastad (som vanligt) och undrade om hon kunde sova över hos mig. Visst det gick ju bra. Jag är sjukt blyg av mig så jag la mig för att sova i soffan så fick hon sängen. Så gick det typ 15 minuter, sen hör jag en röst i mörkret: - Du, är du alltid så här blyg med brudar? - Nja, ja, eller vaddå? - Ja, vill du inte ha sex? - Jao, det vill jag väl.... :"> Så det sura var att jag höll mig 18 år för att ha en flickvän att göra det med första gången sen sprack det iallafall... Sånt där mår man bara kasst av o höra. Vad får man för o va lite sjyst liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Sånt där mår man bara kasst av o höra. Vad får man för o va lite sjyst liksom Äsch, vafan! Låter på er som om nån har dött! Det var väl fan skönt i alla fall Vice.??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 SKIT I DET DU UNGJÄVEL.. men ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 SKIT I DET DU UNGJÄVEL.. men ja.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 :'( Du skulle inte ha tagit med det svarsalternativet om du blir sårad varje gång någon svarar med det. Förövrigt svarade jag det själv... Fjärde svarsalternativet är ju snudd på sadistiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts