SlewME Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Sarkasm- en ädel konst som allt för få förstår sig på. Btw var ditt exempel uselt. Om jag är bra eller dålig rör inte dig, men om forumet du skriver i är dåligt rör det dig. Såvida jag inte är din personliga kalkylator. Och det vill jag helst inte vara. Klart det rör mig. Ta tillexempel om jag är din arbetslagsledare. Det är klart om fan det rör mig om du suger. När någon skriver att forumet är dåligt så skiter jag i det om ja tycker motsatsen. Eller du kanske tycker som alla andra ? Fan va less jag blir. När folk skriver något. Sedan så säger man emot det och då säger alla "Ironi eller Sarkasm" osv. Kan inte inte bara ge er istället för att komma med undanflykter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Vote: Nej Har inte hittat någon tjej än som är värd mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Klart det rör mig. Ta tillexempel om jag är din arbetslagsledare. Det är klart om fan det rör mig om du suger. När någon skriver att forumet är dåligt så skiter jag i det om ja tycker motsatsen. Eller du kanske tycker som alla andra ? Fan va less jag blir. När folk skriver något. Sedan så säger man emot det och då säger alla "Ironi eller Sarkasm" osv. Kan inte inte bara ge er istället för att komma med undanflykter. Här bygger vi på. Du får ju skriva att du t e x är min arbetslagsledare i exemplet. Du menar alltså att jag var seriös, och sedan kallade det för sarkasm för att du sa emot mig? Ibland undrar jag allvarligt vart dagens samhälle tar vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Här bygger vi på. Du får ju skriva att du t e x är min arbetslagsledare i exemplet. Du menar alltså att jag var seriös, och sedan kallade det för sarkasm för att du sa emot mig? Ibland undrar jag allvarligt vart dagens samhälle tar vägen. Vad har dina bortförklaringar med dagens samhälle, kretsar allt kring dig? Ja. jag menar att du var seriös när du skrev det. Alla gör som du . Säger att man var ironsik osv när man får motgångar. Det är fel! Man ska stå för sina handlingar istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Vad har dina bortförklaringar med dagens samhälle, kretsar allt kring dig? Ja. jag menar att du var seriös när du skrev det. Alla gör som du . Säger att man var ironsik osv när man får motgångar. Det är fel! Man ska stå för sina handlingar istället. Men ostbågar och jordnötter jag står inte ut längre. Ska man stå för något man var ironisk över? Btw så menar jag dina problem med att förstå sarkasm, många förstår inte längre sarkasm, många i dagens samhälle. Nu orkar jag inte anstränga mig med dig längre, du verkar vara fast besluten över att jag var seriös. Krutröken har lagt sig. Sianas dova steg avtar, och han har likt en skugga svept undan från krigsplatsen. Kvar står den tafatte SlewME, utan någon som helst sarkasmförståelse i kroppen. Solen skymtar i horisonten och en ny dag av korkade inlägg väntar på GTAsajtens forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Men ostbågar och jordnötter jag står inte ut längre. Ska man stå för något man var ironisk över? Btw så menar jag dina problem med att förstå sarkasm, många förstår inte längre sarkasm, många i dagens samhälle. Nu orkar jag inte anstränga mig med dig längre, du verkar vara fast besluten över att jag var seriös. Krutröken har lagt sig. Sianas dova steg avtar, och han har likt en skugga svept undan från krigsplatsen. Kvar står den tafatte SlewME, utan någon som helst sarkasmförståelse i kroppen. Solen skymtar i horisonten och en ny dag av korkade inlägg väntar på GTAsajtens forum. Tänkte exakt samma som du. "Vafan är han envis eller är han jätte envis. När ska han ge sig" . Bra du har vi kommit fram till en promiss. Båda ger sig och jag hade rätt? Bra.. Alla nöjda och glada. ' Åter till topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Nej. Varför är det så viktigt att snacka om att man har förlorat oskulden? Bland killar... Oftast är det kåta P12 som försöker skryta med sådant, men, trodde det inte fanns några såna här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Nej. Varför är det så viktigt att snacka om att man har förlorat oskulden? Bland killar... Oftast är det kåta P12 som försöker skryta med sådant, men, trodde det inte fanns några såna här Alla är kåta. Men vissa skryter inte om det. Tycker förövrigt att det är ganska barnsligt att skryta och prata om sitt sexliv. Jag pratar om det med min flickvän om så intresserar henne. Men andra ska ge fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Nej. Varför är det så viktigt att snacka om att man har förlorat oskulden? Bland killar... Oftast är det kåta P12 som försöker skryta med sådant, men, trodde det inte fanns några såna här Bleh, skyll på trådskapar'n. Jag tycker bara det är kul att klicka i voteknappen, höhö. Nej, men det är väl inte direkt någon som skrytit? @SlewME: Komiskt. Minst sagt komiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Borta.. tänkte fel! Redigerad 17 november, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Bleh, skyll på trådskapar'n. Jag tycker bara det är kul att klicka i voteknappen, höhö. Nej, men det är väl inte direkt någon som skrytit? @SlewME: Komiskt. Minst sagt komiskt. *Läste bara förstasidan, och det var det jag syftade på* :'( Menar bara dom(den) som har skrivit och skrytit. Förlåt om jag formulerar mig konstigt, måste städa huset snart, och har ej hittat pengarna jag skulle få.. Är lite purken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Om du har något emot mig så säg det rakt ut istället för att ge pikar helatiden. Jag kan säga att jag har fått något mer eller mindre emot dig. Du hackar oftast på mig. Vet inte om det är medvetet eller omedvetet men det gör du. Kanske är jag som inte går ihop med dig eller något. Alla personer är som tur är inte lika. Vissa gillar att vara dryga och andra inte. Jag gör inte. Anledningen till piken: du hade inte förstått mig någonstans, och det verkade inte finnas något jag kunde göra för att få dig att fatta. När fan har jag hackat på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Anledningen till piken: du hade inte förstått mig någonstans, och det verkade inte finnas något jag kunde göra för att få dig att fatta. När fan har jag hackat på dig? Nej ber om ursäkt. Tar tillbaka det. Jag tänkte att du skrev "Komiskt, Mycket komiskt " till mitt inlägg om mitt sexliv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Citerar The 40 Year Old Virgin bara för att jag inte har nått bättre för mig : "-Is it true that if you do'nt use it you lose it? -Is that a serious question? -N..no it is'nt" Skrattar fint där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Citerar The 40 Year Old Virgin bara för att jag inte har nått bättre för mig : "-Is it true that if you do'nt use it you lose it? -Is that a serious question? -N..no it is'nt" Skrattar fint där Don't Isn't Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Fortfarande oskuld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Don't Isn't Tack Oops :"> svårt för att skriva engelska på datorn måste jag erkänna. det roliga är att jag har mvg engelska =P Redigerad 17 november, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) det roliga är att jag har mvg engelska =P Me 2 Redigerad 17 november, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Självklart är man det. Fast iofs är ju Pani ganska het. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Vote: Nej :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts