R2D2 Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Vote: Nej. Men det känns som att det börjar bli dags snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Det närmsta sex var nog när jag blev "tillverkad" eller vad man ska säga. Så ja, jag är fortfarande oskuld. Alternativt "svar" i början var: Jag blev av med den tidigt av ett gäng fulla apor i Danmark. Apor??? Vad? Danmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ha ha! Som Valle... Men hasch och schimpanser går inte ihop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Förresten är nån på forumet Homosexeull? Kanske inte min Business men ja själv har börjat tänka tankar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 .vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Förresten är nån på forumet Homosexeull? Kanske inte min Business men ja själv har börjat tänka tankar... Usch pojk. Är inte det minsta homo. Där emot är jag HETro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Jo jag är oskuld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Usch pojk. Är inte det minsta homo. Där emot är jag HETro. Skoja bara! Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Behöver jag ens svara? Jaa, den är förlorad. Edit: I lol yngaste knullarn om inte kattälskarn pimpat någon tjej. Redigerad 16 november, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Min flickvän e tokig i sånt där så ni kan ju gissa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 "Gone with the wind".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Behöver jag ens svara? Jaa, den är förlorad. Edit: I lol yngaste knullarn om inte kattälskarn pimpat någon tjej. Det beror på hur gammal du var när du gjorde det eftersom du är äldre än mig... Vem votade Nej ja vill inte? Redigerad 16 november, 2005 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Det beror på hur gammal du var när du gjorde det eftersom du är äldre än mig... Vem votade Nej ja vill inte? 15 år är jag. Och med I lol menade jag användaren. Inte "Jag, LOL".. Capish? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 15 år är jag. Och med I lol menade jag användaren. Inte "Jag, LOL".. Capish? Ja är också 15 men gjorde det några månader inann ja fyllde 14. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ja är också 15 men gjorde det några månader inann ja fyllde 14. Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Jopp i sommras. big deal.. finns roligare saker att göra också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Okej. Nåt konstigt med det? Nu ska ja göra överdrivet mycket tyska ( vi har prov imorrn).Sen ska ja spela San Andreas. Hmm tröttnar fan aldrig på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Jopp i sommras. big deal.. finns roligare saker att göra också Precis, wham bam thank you mam...kanske blir seriösare om man skaffar flickvän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Nåt konstigt med det? Nu ska ja göra överdrivet mycket tyska ( vi har prov imorrn).Sen ska ja spela San Andreas. Hmm tröttnar fan aldrig på det. Har jag sagt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts