vixN Skrivet 24 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2002 hejsan nu är det så att jag har försökt få igång mitt gta3 i flera dagar men inte lyckat speciellt bra alls, jag är inget data proffs men jag borde ända få det att funka. jag har en: MW XP Home edition version 2002 Compaq Pentium 4CPU 2.00GHz 1,99 GHz 512 MB RAM grafikkort, nVIDIA GF4 MX420 ljudkort, CL Soundblaster live! 5.1 det är så att ungefär en halv minut efter det absolut första uppdraget börgar så stängs hela gta3 av och jag kommer tebax till skrivbordet och sitter där som ett hånat fån. Det kommer inget felmeddelande eller varningsskylt utan allting bara avslutas. (har nån svensk XP patch installerad.) Skulle vara väldigt tacksam om någon kunde försöka hjälpa mig på nått sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2002 Detta är ett vanligt problem och det finns tre saker du borde göra. 1. Om använder ett no-cd crack så skaffa ett nytt 2. Ladda ner de senaste DirectX 8.1 drivrutinerna (http://download.microsoft.com/downloa....we.exe - 11mb) 3. Stänga av så mycket program som möjligt innan du startar GTA3 Hoppas det hjälper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vixN Skrivet 24 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2002 men när jag laddat ner den där directX 8.1 versonen så står det bara att den endast kan anvädas av windows 95 och windows ME, har inte jag det redan dessutom? Och angående det här cracket, hur kan man får ett nytt om det skulle vara så då, jag fick ett liggandes på skivan av min kompis? och vilka program är det du tycker att jag skall stänga av isåfall? tack så mycket för att du försöker hjälpa mig men det känns mer och mer som ett hopplöst fall. natty natty jah dread. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 känner igen probmelmet brukar hända ibland när jag spelar C&C RA2 efter ett tag av spelande så stängs det bara av fasst med ett felmedelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vixN Skrivet 25 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 man får känslan av att när det börjar hända för mycket saker på en gång så lägger det av, jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 gta3.exe som ligger i crackmappen på din skiva är dålig. Det kan mycket väl vara det som är felet trots att det inte brukar visa sig så. Du får leta på en nyare version av .exe-filen (2.27Mb, precis som den gamla). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 Oj vad dum jag var... jag gav dig adressen till DirectX 8.1 för Windows 98/ME. Windows XP ska ha DirectX 8.1 installerat redan vid start så bry dig inte om det. Det borde vara cracket som orsakar problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vixN Skrivet 25 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 Hur hittar jag ett nytt då? hoppas ni har överseende med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 Ge mig din email så kan jag skicka det. Klart att du måste ha igång GTA! Med din dator så kommer GTA att rocka fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vixN Skrivet 25 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 hotmail funkar det? vicksRR@hotmail.com Tack så jätte mycket för hjälpen matias. skulle det funka om jag köpte spelet? eller skulle samma skit inträffa då också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vixN Skrivet 25 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 Hultenius du kanske också har någe crack man kankse kan ta och låna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vixN Skrivet 26 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 Tror ni att det skulle funka om man köpte spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 Hultenius du kanske också har någe crack man kankse kan ta och låna. Får inte ge ut sånt skräp, du fattar nog varför Tror ni att det skulle funka om man köpte spelet? Antagligen, men det är inte helt säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 26 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 Nej, det var som jag trodde. Hotmail servern tar inte emot så "mkt" Har du ingen vanlig adress? Icke webadress alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 använd typ msn =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c0licab Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 Tror ni att det skulle funka om man köpte spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 har du kollat på www.megagames.com och www.gamecopyworld.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 kanske HAN HAR......... om han känner till dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts