Jump to content

Klantat..

GreQ
 Share

Recommended Posts

Tjenare.

Osäker om det var detta forum jag skulle vända mig till men hör ju till GTA SA så..

Råkade klanta mig nyss genom att klicka delete på min sparfil på mitt GTA SA spel. :'(

Går det att återfå den (typ som den hamnar i någonslags papperskorg, hittar den dock inte i papperskorgen så) eller är dne helt körd? Isåfall var kan man ladda ner lite mer halvfärgispelade spel.

Jag hade väl kommit ca 50% eller mer och ja känns jävligt trist att behöva börja om på ett sånt sketet misstag.

Alltså frågan, går det att återfå det jag råkade ta bort eller var kan man ladda ner sparfiler?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenare.

Osäker om det var detta forum jag skulle vända mig till men hör ju till GTA SA så..

Råkade klanta mig nyss genom att klicka delete på min sparfil på mitt GTA SA spel. :'(

Går det att återfå den (typ som den hamnar i någonslags papperskorg, hittar den dock inte i papperskorgen så) eller är dne helt körd? Isåfall var kan man ladda ner lite mer halvfärgispelade spel.

Jag hade väl kommit ca 50% eller mer och ja känns jävligt trist att behöva börja om på ett sånt sketet misstag.

Alltså frågan, går det att återfå det jag råkade ta bort eller var kan man ladda ner sparfiler?

Du kan få en 100% av mig och var som helst. Ja gjorde jämt så på Vice City. Borde varna bättre. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej så det finns ingen sida där man kan få typ...

55% eller så?

Jag minsn inte exakta % men jag låg lite över 50% tror jag.. Så tårkigt att behöva förlora hela storyn och allt.. ;P

Skrier i annan färg under då ifall jag spoilar. så folk vet var jag är om någon vet en sparningsfil som e typ där eller lite framför

Jag har nyss fått alla gangområden igen (Jag tagit över alla också), S broshan har kommit tillbaka och jag gjort några få uppdrag med honom typ. Vet ej om någon förstod typ hur långt jag kommit men om någon har en fil som är typ här eller lite efter så... vore tacksam ;):P

Redigerad av GreQ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja hade en(som ja tog bort igår :unsure: ) med alla gängområden stra innan man kommer ut på landsbyggden men då har min inte 50% om man inte fuskat eller nåt.

Om du läser det han skrev i annan färg, vilket du inte borde göra, så inser du att ni är på HELT olika ställen i spelet, och att han mycket väl kan ha 55% utan att ha fuskat. Men det står i din signatur att du klarat 100% så då borde du veta var han är i spelet.

Redigerad av gnaget666
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du läser det han skrev i annan färg, vilket du inte borde göra, så inser du att ni är på HELT olika ställen i spelet, och att han mycket väl kan ha 55% utan att ha fuskat. Men det står i din signatur att du klarat 100% så då borde du veta var han är i spelet.

Ja kanske det. Men ja orkar inte komma ihåg allt. Förresten GregQ ja har suttit och spelat lite på en ny save och den är 54.57% ungefär. Vill du ha den?

Ja ska precis göra Home in the hills och har sprayat alla tags,50 photosnaps och lite annat krafs har även råkat ut för en bugg så ja fick 6miljarder när ja klara uppdraget puncture wounds. här är en bild. har nån annan råkat ut för det?

post-31-1132437083.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, jag tar gärna saven så kan jag titta ugnefär var du är någonstansoch jämnföra.. Jag har en egen save kring 40-44% men inte orkat spela, men jag kan titta så ser ajg typ vilket som ligger närmast där jag är :lol:

Lägg ut någon länk här eller så så laddar jag därifrån :lol:

tack

Länk till kommentar
Dela på andra sidor