Frenzy Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Hur uppfattar andra mig? Snel hest? Redigerad 22 november, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Jag.. Vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Om nån ens kommer ihåg mig så tänker ni nog att jag är jävligt shyst..? Men seriöst jag har inte en aning, det är från "gtasajtare" till "gtasajtare" tänker om mig, det finns nog inte två som tycker likadant, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Jag tycker att det känns som att Panimala och Jacker typ är bästa kompisar och brukar sitta och lyssna på Franz Ferdinand tillsammans Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Tror inte jag är så "känd" så folk tänker väll inte så mycket om mig. En fågel i Australien som är dålig på att stava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 @ Siana: Delvis rätt ... @ Cortez: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 En fågel i Australien som är dålig på att stava Wtf snackar du om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Wtf snackar du om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Vafan! (:!!! Den där snubben går på min skola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Skulle det vara kul eller h**a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jacker och Pani, Skulle ni vilja träffa varandra? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Vi ska försöka göra det den 8:onde. (:!!! Fast vi har snackat och whorat för varandra i webcam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Lite off kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Om nån ens kommer ihåg mig så tänker ni nog att jag är jävligt shyst..? Men seriöst jag har inte en aning, det är från "gtasajtare" till "gtasajtare" tänker om mig, det finns nog inte två som tycker likadant, eller? Vänta nu, dig känner jag igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Vafan! Den där snubben går på min skola! Haha! Sökte på emo på google. @emo: chilla.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts