Jump to content

Hur tror du att andra GTAsajtare uppfattar dig?

Crice
 Share

Recommended Posts

Att jag är lite ''skummm''' ibland, och att mitt liv bara kretsar kring te,parapsykologi ,Postal (ett spel) och Tupac. Och att ibland kan vara lite otrevlig, och säger saker som jag sen ångrar. Sen är jag lite sjukt splatterfixerad då det gäller spel som tex. Postal. Har seriöst lite humörsvrängningar. En dålig dag och ett misslyckande I ett spel kan orsaka att jag slår sönder dosan eller biter mig I handen. Jag jobbar på att sluta. :D

Nån som har nått att tillägga? :P

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 174
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Vet faktiskt inte.

Tror att de flesta här uppfattar mig som ganska jobbig.

Är nog inte särskills stor i mångas ögon på denna sida. Många ser nog ned på mig. Men det bryr jag mig inte så mycket om. Kör mitt rejs.

Eller har jag fel?

Du, Curly och Kaboom är nog dom jag respekterar mest på forumet.

Så jag tycker du ska vara lite tyst nu! för du äger :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att jag är lite ''skummm''' ibland, och att mitt liv bara kretsar kring te,parapsykologi ,Postal (ett spel) och Tupac. Och att ibland kan vara lite otrevlig, och säger saker som jag sen ångrar. Sen är jag lite sjukt splatterfixerad då det gäller spel som tex. Postal. Har seriöst lite humörsvrängningar. En dålig dag och ett misslyckande I ett spel kan orsaka att jag slår sönder dosan eller biter mig I handen. Jag jobbar på att sluta. :)

Nån som har nått att tillägga? :)

Jag tänker inte på dig för att du är som alla andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor