Cyper Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Att jag är lite ''skummm''' ibland, och att mitt liv bara kretsar kring te,parapsykologi ,Postal (ett spel) och Tupac. Och att ibland kan vara lite otrevlig, och säger saker som jag sen ångrar. Sen är jag lite sjukt splatterfixerad då det gäller spel som tex. Postal. Har seriöst lite humörsvrängningar. En dålig dag och ett misslyckande I ett spel kan orsaka att jag slår sönder dosan eller biter mig I handen. Jag jobbar på att sluta. Nån som har nått att tillägga? Redigerad 19 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Att du har en snygg avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Som en... tjej? Det är ju en personlighet, nuförtiden... Ja du e visst det hehe. Jag tror att ni ser mig som en tråkig idiot som tror sig vara bättre än alla andra. -Falskt (jag tror inte ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Att du har en snygg avatar? Pratar du med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Pga den här? På grund av din läskiga avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Jag tycker att det känns som att Panimala och Jacker typ är bästa kompisar och brukar sitta och lyssna på Franz Ferdinand tillsammans Mer än så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 De vete fan? en lagom hjärn död kille på 15½ som älskar gta...eller? vadå????? skriv!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 När folk ser mitt namn så tänker folk genast på Joppe i "Rädda Joppe!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 När folk ser mitt namn så tänker folk genast på Joppe i "Rädda Joppe!". När du väl säger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 De vete fan? en lagom hjärn död kille på 15½ som älskar gta...eller? vadå????? skriv!!!!! Att du är en dryg mytoman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Att du är en dryg mytoman Va!? förklara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Vet faktiskt inte. Tror att de flesta här uppfattar mig som ganska jobbig. Är nog inte särskills stor i mångas ögon på denna sida. Många ser nog ned på mig. Men det bryr jag mig inte så mycket om. Kör mitt rejs. Eller har jag fel? Du, Curly och Kaboom är nog dom jag respekterar mest på forumet. Så jag tycker du ska vara lite tyst nu! för du äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Hmm... antagligen någon slags besserwisser som säger fel fakta överallt. Stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Hmm... antagligen någon slags besserwisser som säger fel fakta överallt. Stämmer det? Jag associerar bara dig med mjölbaggar nu för tiden. .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Hmm... antagligen någon slags besserwisser som säger fel fakta överallt. Stämmer det? Will Smith's polare i Fresh Prince In Bel Air. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Att jag är en BMW galen kille som är galen i Miami Vice och allt som har med 80-tal att göra, och som skriver dåliga rap texter samt alltid har en lila text. Sen iofs rätt så inaktiv nu för tiden.. Detta är vad jag tror iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Att jag är lite ''skummm''' ibland, och att mitt liv bara kretsar kring te,parapsykologi ,Postal (ett spel) och Tupac. Och att ibland kan vara lite otrevlig, och säger saker som jag sen ångrar. Sen är jag lite sjukt splatterfixerad då det gäller spel som tex. Postal. Har seriöst lite humörsvrängningar. En dålig dag och ett misslyckande I ett spel kan orsaka att jag slår sönder dosan eller biter mig I handen. Jag jobbar på att sluta. Nån som har nått att tillägga? Jag tänker inte på dig för att du är som alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Tror inte jag är så "känd" så folk tänker väll inte så mycket om mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Antar nog att jag klassas som Gtasajtens 'looser'.. Dock så är nog MetoC7 före Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) En tyst person med inte så mycket åsikter, ganska passiv... Redigerad 22 november, 2005 av Zyemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts